Odskakování a hluk zadní nápravy.

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Chasnik »

Právě proto bys' byl jedinečnej. Já se na ni jdu vždycky podívat, když se zatoulám někam do salónu ;) Pravda, já jsem kombíkář, ale Eluška se mi líbí :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Reklama
 

Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Miros »

no,já vím,ale bojim cen ND.Na acu se nikde nic nevidí,krom origo.Tak bude mu 5 let a krom tlumičů a stabilizátoru naštěstí nic.Ela je fakt krásná.Vypadá jak kupátko.Ale jelikož jsem přibral,tak holt by nejvíc vyhovovala ix 35 :lol:
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Chasnik »

Záleží, jakou máš růstovou křivku ;) Možná by se hodil spíš Santík :mrgreen: Já jsem poskočil před cca 3-4 lety o nějakých 15 kilo a od té doby se relativně držím. Takže věřím, že do ítřícy se ještě pár let vejdu;)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od mmv »

Miros píše:Tak koukám,že už dlouho nikdo nenadává.Že by se nápravy usadily?
u mně trochu pomohly zimní gumy, případně zima jako taková, též je možné, že jsem si zvykl, popravdě děti jsou teď hodně nemocný, a tak jezdím veteránem (pickupem) tam mlátěj v zatáčkách jenom vymlácený kuláky na ramenech a nějakej bordel se tam přesejpá v kuřáku, ale žádný brambory se nikde nesypou a ani to neodskakuje, ... myslím že jsem na svým hnůjdaji tady nenechal nit suchou a tak si myslím, že až nastane trochu tepleji tak se zase někdo najde co si IX 20 koupí po něčem jiném jak je starej rozhrkanej favorit a zase si tu uleví :-) a nebo v "chráněný dílně" najeli na chozrasčot a zlepšili o 120% kvalitu :-)
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Miros »

no,před 4mi lety mi měnili část srdce a tak jsem se dostal z 72kg na 92 :cry:
Ty pecičky :lol: z lékárny dělaj své.Na Vysočině je zima,až bude líp,tak si chci pujčit i30 a zkusit.Posedával jsem v ní a bude dobrá.Do ix20 se líp leze a vysedá.Ale pořád mi straší tady ta konverzace.Nápravy,nápravy a brambory.
Jezdím od normálu po sportovní jízdu.Jak kdy,jak kdy mi je dobře.Točím tak 15tis ročně.
Myslím,že 20ka bude víc brát,je vyšší.Acent jezdí na 1,4 supr,a kolem6,5l dlouhodobě po okreskách
Miros
**
Příspěvky: 127
Registrován: 19 bře 2008, 08:18
Bydliště: Chotěboř

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Miros »

Včera jsem byl v :hyu: ,technik dělal tu úpravu zadní manžetyna svolávačku.Jiný typ manžety s guferem.Ptal jsem se ho na chování a jízdní vlastnosti,že uvažuju o koupi.Říkal,že zadní nápravu nikdo nereklamoval,ale přední.Ta je prý tragická.Tak a ted babo rad.Accent má na předku taky takové pazvuky.Ale dal jsem nové Monroe a tyčky.Ted je to supr
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od mmv »

:-) zadní náprava je nereklamovatelná je to vlastnost, přední je nereklamovatelná, je to vlastnost a k tý zadní nápravě, jestli nikoho vzadu nevozíš, tak to nebude tak kritický, vzadu je to fakt zážitek se tim autem nechat vozit
o spotřebě si můžeš udělat přehled zde
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
jenom pro zajímavost:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

takže se dá říct, že budeš nejspíš jezdit o půl litru dráž - nemyslím si že to dělá "vyšší stavba" (jak já ten termín u mrňavýho auta nesnáším) , u mě letí spotřeba nahoru když zavítám na dálnici, ve "městě" jsem schopnej umravnit PP někam k 6,5 , auto je na dálnici slabé a městsky zpřevodované
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Uživatelský avatar
frawd
Moderátor
Příspěvky: 400
Registrován: 21 pro 2011, 09:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od frawd »

Súčinitel odporu vzduchu:
ix20 - 0,35
Accent - 0,33
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Uživatelský avatar
ims
**
Příspěvky: 181
Registrován: 24 bře 2012, 03:40
Bydliště: Orava

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od ims »

Tie súčinitele odporu vzduchu sú slušné.
Mňa mrzí to sprevodovanie, výkon motoru 1,6 CVVT by mal stačiť.
Ale rýchlostný stupeň 6. by to chcelo viac dohora, aby boli otáčky pri 130km niekde na 2500otáčiek.
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
mmv
*****
Příspěvky: 1702
Registrován: 06 kvě 2012, 22:50
Bydliště: skoro Praha

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od mmv »

:-) v jakém slova smyslu slušné ??? tyto hodnoty spíš svědčí o tom, že u :hyu: si moc u ix20 na cx nehrají, ale hlavně že to je hezký, ze zbytku se nějak vykecáme :-),
u ix20 bude něco špatně s odtrhovou hranou, aerodynamikou spodku a podobně
ta čelní plocha není jedinným kriteriem k výpočtu

že by auta s "nižší stavbou" ???

berlingo cx = 0,337
vw sharan cx = 0,299
vw Touran cx = 0,29
Focus C-Max cx = 0,29
Hyundai Santa Fe cx = 0,29
Citroën C4 Aircross cx = 0,29
š Roomster cx = 0,33
Toyota RAV4 cx = 0,31

a na závěr
překvapivá hodnota u sestřičky
Kia Venga cx = 0,31, vysvětleních je několik, buď já blbě hledal, nebo frawd blbě hledal, nebo fluidní kreatury od :hyu: si s aerodynamikou moc nerozumí

jinak frawde si dobrej, já tu hodnotu cx u IX20 onehdá hledal a koukám, že jsem nebyl moc důsledný :-) prozradíš prameny ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
alcione
**
Příspěvky: 100
Registrován: 19 čer 2012, 07:21

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od alcione »

mmv píše::-) zadní náprava je nereklamovatelná je to vlastnost, přední je nereklamovatelná, je to vlastnost a k tý zadní nápravě, jestli nikoho vzadu nevozíš, tak to nebude tak kritický, vzadu je to fakt zážitek se tim autem nechat vozit
vlastnost to ma vzdy pobavi. ja v 3 servise hyundai som sa pytal na opravu chrastenia motora (robi to viac starych i30) a tu je presna odpoved:

"Obavam sa ze s chrastenim motora neurobime ani my nic... ale samozrejme mozme sa o to pokusit.."

Takze nic mi neopravia. hm to je teda znacka. ale mam doma ze to je vlastnost auta. dokonca tam dali ze typicka vlastnost auta :mrgreen: tam robia fakt len dake tlacenky mimo prax, ktorych vlastnost je pisat to je vlastnost #-o
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
Uživatelský avatar
frawd
Moderátor
Příspěvky: 400
Registrován: 21 pro 2011, 09:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od frawd »

Asi to bolo tu :
http://www.automobile-catalog.com/make/ ... /2013.html

Ale ako tak pozerám, je to odhadovaná hodnota. Tak neviem. :)

Na aerodynamiku bude mať vplyv aj chýbajúci kryt motora zo spodu.
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Vaial
Příspěvky: 8
Registrován: 21 úno 2012, 11:50

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od Vaial »

Aerodynamika je u ix20 slušná, spíš bych to viděl na hodnotu Cx 0.31, je fakt, ten kdo má 1.4 asi nebude pánem na dálnici a spotřeba bude růst, nejen kvůli výšce vozu, ale i hmotnosti. U 1.6 měřili akceleraci na 130 a to už se aerodynamika projeví a i tak je rychlejší než i30 s GDI, dokonce o 3 sec rychlejší než hypermoderní Oktávie III generace se silnější 1.2 tsi, tolik asi k tomu. Jinak co udělá s atmosférickým motorem výrazné snížení dálničních otáček je vidět na novém aurisovi, který na dálnici sotva jede. U ix20 je podle mě u 1.6 nejnižší možná hodnota při 130 na 6. 3200-3300 ot.
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od airwaves »

Víte kde je franta? Na foru škoda. Zakládá tam v sekci OIII téma odskakování a hluk zadní nápravy. :D :D :D Právě se tam přesunul ze sekce Rapid. Už chystá adaptéry. Tlumič přesune před kolo, je to tak lepší. Ale hlavně maj úplně blbě naladěný tlumiče :D :D .Dobrej fór, slyšel jsem ho na E2. Čtu snad všechny dostupný testy OIII a toto se všude opakuje. Odskakování, bouchání a dunění. OIII má ale velkou výhodu. Všichni novináři si pak vzpomenou na krásné chvíle v Portugalsku a ihned dodávají. Toto řešení je stejné, ne je dokonce lepší než multilink v OII. Chce to jen zapracovat na mediální masáži a jde všechno.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.

Příspěvek od 69pavel »

airwaves píše:Víte kde je franta? Na foru škoda. Zakládá tam v sekci OIII téma odskakování a hluk zadní nápravy. :D :D :D Právě se tam přesunul ze sekce Rapid. Už chystá adaptéry. Tlumič přesune před kolo, je to tak lepší. Ale hlavně maj úplně blbě naladěný tlumiče :D :D .Dobrej fór, slyšel jsem ho na E2. Čtu snad všechny dostupný testy OIII a toto se všude opakuje. Odskakování, bouchání a dunění. OIII má ale velkou výhodu. Všichni novináři si pak vzpomenou na krásné chvíle v Portugalsku a ihned dodávají. Toto řešení je stejné, ne je dokonce lepší než multilink v OII. Chce to jen zapracovat na mediální masáži a jde všechno.

OIII se jwste poradne neohrala a uz ted vyhrava veskere testy,jak jen oni ti tupci to delaji :mrgreen: :mrgreen:
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „ix20“