Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
ty vogo to je zase tema,radeji se nebudu vyjadrovat,stejne by to nemelo vyznam a bylo byto porad to same furt dokola o nicem
			
			
									
						
							Hyu ACCENT MCT  1.5CRDi VGT  rok: 10/2008  barva: 2X INDIGO BLUEMICA  oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
			
						- Reklama
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4514
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Myslíte,že si ten nafoukaný,arogantní generální blb,přečetl stejné stránky o tři dny později  
 
Co by asi odpověděl na otázku-jak je to u nejkvalitnější značky ve vesmíru možné?Patrně by to svedl,na sabotáž severokorejských soudruhů. 
 
http://www.auto.cz/hyundai-svolava-velo ... knem-73153
			
			
									
						
							 
 Co by asi odpověděl na otázku-jak je to u nejkvalitnější značky ve vesmíru možné?Patrně by to svedl,na sabotáž severokorejských soudruhů.
 
 http://www.auto.cz/hyundai-svolava-velo ... knem-73153
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
			
						Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Já se ho na to zítra v práci zeptám  
			
			
									
						
							
Bylo:  Hyundai Coupé 1.6 1997 
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
			
						Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4514
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Tady je stejný on line rozhovor s řiditelem Kii.Schválně si přečtěte pár odpovědí.Oproti tomu nafoukanému,arogantnímu blbci z   ,je rozhovor s řiditelem Kii zajímavý,vtipný a skvěle vedený(ne,sloním,stále se opakujícím stylem tupce z
 ,je rozhovor s řiditelem Kii zajímavý,vtipný a skvěle vedený(ne,sloním,stále se opakujícím stylem tupce z   ---jsme nejlepší,nejkvalitnější...a všichni co se na něco ptáte,jste blbci,co otravují pana generálního (hňupa)
 ---jsme nejlepší,nejkvalitnější...a všichni co se na něco ptáte,jste blbci,co otravují pana generálního (hňupa)  .
 .
http://www.auto.cz/on-line-chat-auto-vi ... ideo-73512
			
			
									
						
							 ,je rozhovor s řiditelem Kii zajímavý,vtipný a skvěle vedený(ne,sloním,stále se opakujícím stylem tupce z
 ,je rozhovor s řiditelem Kii zajímavý,vtipný a skvěle vedený(ne,sloním,stále se opakujícím stylem tupce z   ---jsme nejlepší,nejkvalitnější...a všichni co se na něco ptáte,jste blbci,co otravují pana generálního (hňupa)
 ---jsme nejlepší,nejkvalitnější...a všichni co se na něco ptáte,jste blbci,co otravují pana generálního (hňupa)  .
 .http://www.auto.cz/on-line-chat-auto-vi ... ideo-73512
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
			
						Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Pravdu díš Borku, Hyundai na takovéto jednání bohužel dojede.
Upřímně, v dnešní konkurenci a přetlaku na trhu si lidé začínají všímat
i jiných věcí, než je cena při koupi, ale i přístup prodejců, podpora po prodeji a KOMUNIKACE se zákazníky, i třeba jen potencionálními.
Pak bude pozdě.
Radek
			
			
									
						
							Upřímně, v dnešní konkurenci a přetlaku na trhu si lidé začínají všímat
i jiných věcí, než je cena při koupi, ale i přístup prodejců, podpora po prodeji a KOMUNIKACE se zákazníky, i třeba jen potencionálními.
Pak bude pozdě.
Radek
Už sem nechodím, pokud mě chcete nakontaktovat, pak na mail.
			
						Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Borek: Zatraceně dlouhý rozhovor, ale nakonec jsem ho přelouskal... v porovnání s   je to nebe a dudy. Otevřenost, pokora, inteligentní humor. Samozřejmě to neznamená, že na takové lidi člověk narazí na každém dealerství, ale je to pozitivní věc. Však taky příští auto bude s velkou pravděpodobností od této značky, i když se takové věci předem těžko odhadují
 je to nebe a dudy. Otevřenost, pokora, inteligentní humor. Samozřejmě to neznamená, že na takové lidi člověk narazí na každém dealerství, ale je to pozitivní věc. Však taky příští auto bude s velkou pravděpodobností od této značky, i když se takové věci předem těžko odhadují  
			
			
									
						
							 je to nebe a dudy. Otevřenost, pokora, inteligentní humor. Samozřejmě to neznamená, že na takové lidi člověk narazí na každém dealerství, ale je to pozitivní věc. Však taky příští auto bude s velkou pravděpodobností od této značky, i když se takové věci předem těžko odhadují
 je to nebe a dudy. Otevřenost, pokora, inteligentní humor. Samozřejmě to neznamená, že na takové lidi člověk narazí na každém dealerství, ale je to pozitivní věc. Však taky příští auto bude s velkou pravděpodobností od této značky, i když se takové věci předem těžko odhadují  
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
			
						Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Prvních pár dotazů i odpovědí mi přišlo regulérních a říkal jsem si, co tam ten Borek kecá, dyť se tam nic neděje. Ale když jsem pak shlídnul video a přečet si víc odpovědí, tak je to neskutečný.
Já věřím, že hyundai už je kvalitou srovnatelný i s vw apod. předevšim taky protože spousta dílů je společná nebo od výrobců vycepovaných koncernem vw. Ale říkat pořád že hyundai je nejlepší a nejkvalitnější, to je účelová lež. To by si možná mohl troufnout ředitel Rolls Royce nebo Bentley nebo ještě Bugatti.
Škoda, že jsem tenhle rozhovor prošvihl, zajímalo mě proč neuvedou na trh nějakej hot hatch typu vw gti. Proč neudělají i30 sport která bude mít pořádnější motor a podvozek a ne jen sportovní bodykit.
Stejně tak i u jiných modelů bych uvítal silnější motorizace přecejen i i40 s 2.0 GDI nestačí výkonově na konkurenci.
tenhle downsizing který v evropě funguje už mě začíná totiž pěkně štvát. Ještě loni se dalo sehnat i auto v nižší střední třídě které disponovalo benzínovým dvoulitrem. V dnešní době až na větší auta je to samé 1.2 TSI a vrcholem benzínových motorů je 1.6 nebo 1.6 turbo. Neskutečný, kam to spěje. Kdežto kousek na západ si amíci prohání svoje 4 a víc litry a na emise apod. se tam moc nehledí, to jen Evropa si nechá od unie diktovat nejen ohledně automobilů... No nic, omlouvám se za mírnej skluz do OT.
			
			
									
						
							Já věřím, že hyundai už je kvalitou srovnatelný i s vw apod. předevšim taky protože spousta dílů je společná nebo od výrobců vycepovaných koncernem vw. Ale říkat pořád že hyundai je nejlepší a nejkvalitnější, to je účelová lež. To by si možná mohl troufnout ředitel Rolls Royce nebo Bentley nebo ještě Bugatti.
Škoda, že jsem tenhle rozhovor prošvihl, zajímalo mě proč neuvedou na trh nějakej hot hatch typu vw gti. Proč neudělají i30 sport která bude mít pořádnější motor a podvozek a ne jen sportovní bodykit.
Stejně tak i u jiných modelů bych uvítal silnější motorizace přecejen i i40 s 2.0 GDI nestačí výkonově na konkurenci.
tenhle downsizing který v evropě funguje už mě začíná totiž pěkně štvát. Ještě loni se dalo sehnat i auto v nižší střední třídě které disponovalo benzínovým dvoulitrem. V dnešní době až na větší auta je to samé 1.2 TSI a vrcholem benzínových motorů je 1.6 nebo 1.6 turbo. Neskutečný, kam to spěje. Kdežto kousek na západ si amíci prohání svoje 4 a víc litry a na emise apod. se tam moc nehledí, to jen Evropa si nechá od unie diktovat nejen ohledně automobilů... No nic, omlouvám se za mírnej skluz do OT.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW

			
						Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Škoda že som to nestihol. Určite by som sa opýtal prečo je v Česku ďaleko väčší výber príslušenstva ako na Slovensku.
V Česku je dokonca možné dokúpiť LPG ktoré Vám nainštalujú priamo v originál Hyundai servise a keď som sa nato pýtal
tak mi povedali že je to iba na autá zakúpené v Česku a keby som si to tam chcel dať ja tak to nebude v záruke. O tomto
mal porozprávať - chvália sa 5 ročnou zárukou ale nerozumiem prečo Hyundai v Česku má iné pravidlá ako slovenský veď je
to stále Hyundai. To keby som sa napríklad presťahoval na najzápadnejší kút ČR napr Kraslice musel by som ísť 500 km na garančnú prehliadku??? Trochu od veci si myslím.
			
			
									
						
										
						V Česku je dokonca možné dokúpiť LPG ktoré Vám nainštalujú priamo v originál Hyundai servise a keď som sa nato pýtal
tak mi povedali že je to iba na autá zakúpené v Česku a keby som si to tam chcel dať ja tak to nebude v záruke. O tomto
mal porozprávať - chvália sa 5 ročnou zárukou ale nerozumiem prečo Hyundai v Česku má iné pravidlá ako slovenský veď je
to stále Hyundai. To keby som sa napríklad presťahoval na najzápadnejší kút ČR napr Kraslice musel by som ísť 500 km na garančnú prehliadku??? Trochu od veci si myslím.
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
N2DRFT: i kdyby byl vyrobce nakrasno stejny (coz u nekterch komponent asi urcite bude), jeden zadavatel muze poptavat kvalitni dil a druhy smejd za co nejnizsi naklady. Je to stejny jako u truhlare, prijde movity clovek a objedna si postel z masivu, po nem prijde druhy a bude chtit postel z preklizky. Stejny vyrobce nevypovida vubec o nicem.
			
			
									
						
							Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
			
						Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Hardcam: Snad jen v případě, kdy se dodavateli nevyplatí výrobu takto diferencovat a valí velké objemy identických produktů pro všechny odběratele. Ale ono mít v jakémkoliv autě krabičku s nápisem např. Bosch nebo ZF, taky trochu zavazuje, i když to možná zní idealisticky  
			
			
									
						
							
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
			
						Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Pochybuju, ze by se napr. v Golfu a i30 nasel identicky dil, od jednoho vyrobce proc ne, ale uplne stejny dil, nevim nevim.
			
			
									
						
							Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
			
						Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Nezbývá než souhlasit, taky jsem to četl už asi 2 týdny zpátky. Ostatně to tady ohledně toho přístupu k zákazníkům melduju už hodně dlouho na různých místech. Taky jsem to četl, už je to asi 2 týdny zpátky a musím říci, že bude asi třeba rozlišit, za co může ten arogantní takémanažer a za co přístup mateřskérade622 píše:Pravdu díš Borku, Hyundai na takovéto jednání bohužel dojede.
Upřímně, v dnešní konkurenci a přetlaku na trhu si lidé začínají všímat
i jiných věcí, než je cena při koupi, ale i přístup prodejců, podpora po prodeji a KOMUNIKACE se zákazníky, i třeba jen potencionálními.
Pak bude pozdě.
Radek
 v Koreji. Pro řadu lidí je při tomhle přístupu pak první
 v Koreji. Pro řadu lidí je při tomhle přístupu pak první  tím posledním, co si kdy koupil bez ohledu na to, jak dlouho ho používá nebo používat bude, neboť ona ta auta sama o sobě zas až tak špatná nejsou. Spíše toho pána lituju, přesněji řečeno lituju jeho okolí, bývalé i současné. Bylo hezké počíst, jak si liboval, že jinde než u
 tím posledním, co si kdy koupil bez ohledu na to, jak dlouho ho používá nebo používat bude, neboť ona ta auta sama o sobě zas až tak špatná nejsou. Spíše toho pána lituju, přesněji řečeno lituju jeho okolí, bývalé i současné. Bylo hezké počíst, jak si liboval, že jinde než u   se nemůže už nic naučit, ovšem nás nezajímájí jeho osobní edukační touhy, zřejmě si sám nepřipadá dostatečně vyzrálý, dostatečně kvalifikovaný a tzv. schopný přijmout odpovědnost a tak to maskuje takovouto nabubřelou arogancí a zdůrazňováním své touhy po sebevzdělání. Jediné co ho v současnosti zajímá jsou počty prodejů a to trčelo z jeho každé 3. věty, je asi ve zkutečnosti pod velkým tlakem z Koreje. Mluvit o blíže nepopsaných metodách řízení kvality je směšné, když z praxe víme, že tu kvalitu v servisech, ale i územní rozvoj servisní sítě ponechávají živelnému vývoji. (Já jsem se setkal dokoce v jednom servisu s tím, že když mi museli odmontovat na zadních křídlovkách SPZ, protože opravovali světelný panel na ním, to číslo přišroubovali zpátky obráceně, písmeny vzhůru nohama).
 se nemůže už nic naučit, ovšem nás nezajímájí jeho osobní edukační touhy, zřejmě si sám nepřipadá dostatečně vyzrálý, dostatečně kvalifikovaný a tzv. schopný přijmout odpovědnost a tak to maskuje takovouto nabubřelou arogancí a zdůrazňováním své touhy po sebevzdělání. Jediné co ho v současnosti zajímá jsou počty prodejů a to trčelo z jeho každé 3. věty, je asi ve zkutečnosti pod velkým tlakem z Koreje. Mluvit o blíže nepopsaných metodách řízení kvality je směšné, když z praxe víme, že tu kvalitu v servisech, ale i územní rozvoj servisní sítě ponechávají živelnému vývoji. (Já jsem se setkal dokoce v jednom servisu s tím, že když mi museli odmontovat na zadních křídlovkách SPZ, protože opravovali světelný panel na ním, to číslo přišroubovali zpátky obráceně, písmeny vzhůru nohama). V každém případě ze střednědobého pohledu na tom bude
 tratit a dokud páni rákosníci a jejich arogantní místní pohůnkové nepochopí, že výroba, prodej a technické služby včetně jejich cen tvoří nedílnou procesní jednotu, poznají to po přibližně 4 letech od zahájení jejich současné prodejní invaze prodejním debaklem. Na druhou stranu náš trh není asi rozhodující z pohledu celosvětové expanze, nicméně jestli bude přístup po celém světě obdobný jako u p. Vošického, pak na to opravdu dojede.
  tratit a dokud páni rákosníci a jejich arogantní místní pohůnkové nepochopí, že výroba, prodej a technické služby včetně jejich cen tvoří nedílnou procesní jednotu, poznají to po přibližně 4 letech od zahájení jejich současné prodejní invaze prodejním debaklem. Na druhou stranu náš trh není asi rozhodující z pohledu celosvětové expanze, nicméně jestli bude přístup po celém světě obdobný jako u p. Vošického, pak na to opravdu dojede.od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
			
						od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Nevím, jestli se to tady nepřeceňuje. Mně ten rozhovor připadal dost nechutný, ale na hodnocení auta samotného to má u mně pramalý vliv. Pro mě je důležité, jestli auto funguje jak má, jaký mám servis a samozřejmě jaké jsou moje celkové náklady (investice + provoz). Prozatím máme ve firmě se 2 auty najeto v součtu cca 100 tkm a s autem i servisem spokojenost. Až budeme uvažovat o výměně, budeme se rozhodovat podle dosavadních zkušeností a podle aktuálních nabídek na trhu (a nemusí to být bezpodmínečně nejlevnější auto). Kecy nafoukanýho tlučhuby mně při výběru auta moc neovlivní a troufám si říct, že u většiny potencionálních zakošů je to podobné.
			
			
									
						
							i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
			
						i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Pán Vošický sa opäť pripomenul svojou typickou "skromnosťou" - odpoveď na otázku č.2
http://www.autorevue.cz/reditele-skody- ... ji-rozpaky
			
			
									
						
							http://www.autorevue.cz/reditele-skody- ... ji-rozpaky
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
			
						Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Pár otázek na pana generálního řiditele HMC
Když včera krátce tlachal v Autosalonu na Primě, okamžitě si získal mé "sympatie"... 
			
			
									
						
							
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
			
						






