No nevím o tom, že by se u nás někomu musely měnit světla, kvůli opálení plastů. Patice
se někdy sice vypálí, ale plasty světlometu se viditelně nepoškodily.
U starších Solarisů (to byla druhá řada - starší cca 6-ti let) svítila brzdová světla i v případě zablokovaných kol, tj. v každé zastávce.
Nafta sice na kloubácích u nás v Ostravě občas nevystačí, ale že by někdo vůbec pomyslil
na montáž přídavné nádrže jsem nikdy nezaslechl.
To už by bylo jednodušší tahat za sebou cisternu, než projít homologačním procesem takového
zásahu do konstrukce vozidla!
Taky jsem nikdy o světlech pro denní svícení (DRL) nemluvil jako o LEDkách!
Napsal jsem, že Poláci montují LED světla i dozadu. Vzadu světla pro denní svícení asi nejsou.
(To "i" znamenalo, že jsou LEDky i vpředu a tam funkci DRL mají

)
Ty máš v

H7? Já tam mám, tedy pokud si vzpomínám H4. (Nezaručuji, nevytahoval jsem je).
A s tou spotřebou elektřiny bych to také neviděl až tak černě. I pokud připočtu ventilátory,
el. zapalování, PP a vše ostatní, tak aku s kapacitou kolem 45Ah tohle všechno lehounce
zvládá a alternátor ho stačí dobíjet. Problém může být pokud auto špatně startuje a musí
se dlouho točit startérem. A žrout je i klimatizace.
Alternátory jsou výkonově koncipovány tak, že by (teoreticky měly "svůj" Aku dobít za jednu
hodinu (Dávají proud 50-100A).