Mám I30 1,6 GDI Style, najazdených cca 13 000 km od februára. V podstate som s autom spokojný až na dve veci:
1) pri vyššom zaťažení auta (dve osoby vzadu + minimum vecí v kufri) sa mi zdá, že I30 na zadnej náprave riadne "sadne". Je to OK? Obuté mám 17ky ktoré boli súčasťou auta pri kúpe.
2) palubný počítač pri kontrole spotreby sa zjavne z času na čas zblázni. Posledne mi vyskočil zo 7,1 na 16,9 (!!!!) a to bez toho aby som vôbec to auto šoféroval. Večer som ho zaparkoval so 7,1, ráno malo 16,9. Postupne pri jazde to začalo klesať avšak diala sa divná vec. Pri zastavenom a naštartovanom aute s vypnutou klímou mi ukazovatele samovoľne stúpali, počas cca 15 minút sledovania mi ukazovateľ spotreby stúpol o 0,9 l. Teraz je to relatívne ok, uvidíme kedy sa to udeje opäť.
Má niekto s týmito vecami skúsenosť?
Dík
Dve otázky ohľadom I30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20102
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Dve otázky ohľadom I30
1. Zadek při zatížení "sedá" i u první generace
2. Jestli se nemejlim, auto má DPF. Je možné, že hned po nastartování začala probíhat jeho regenerace a ta, jak bylo někde již uvedeno, se pozná právě podle náhlého zvýšení spotřeby. Tipoval bych to na to. Nebo Ti v noci někdo přehodil motor za benzín a zapnul se sytič, páč bylo chladné ráno
2. Jestli se nemejlim, auto má DPF. Je možné, že hned po nastartování začala probíhat jeho regenerace a ta, jak bylo někde již uvedeno, se pozná právě podle náhlého zvýšení spotřeby. Tipoval bych to na to. Nebo Ti v noci někdo přehodil motor za benzín a zapnul se sytič, páč bylo chladné ráno
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Dve otázky ohľadom I30
Pri zastavenom a nastartovanom aute ti bude priemerna spotreba vzdy stupat. Je to vcelku logicke - ked napriklad prejdes 100km a spalis 6 litrov, tak budes mat spotrebu 6l/100km. Ked na hodinku zastavis, ale motor nechas zapnuty, tak spalis napriklad dalsi liter - ziadnu dalsiu vzdialenost si vsak nepresiel, takze priemerna spotreba sa takto zvysila na 7l/100km.
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dve otázky ohľadom I30
píše že má GDI což je benzínový motorAxel.Foley píše:1. Zadek při zatížení "sedá" i u první generace
2. Jestli se nemejlim, auto má DPF. Je možné, že hned po nastartování začala probíhat jeho regenerace a ta, jak bylo někde již uvedeno, se pozná právě podle náhlého zvýšení spotřeby. Tipoval bych to na to. Nebo Ti v noci někdo přehodil motor za benzín a zapnul se sytič, páč bylo chladné ráno
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20102
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Dve otázky ohľadom I30
Pardon, beru zpět, nějak se mi to popletlo fakt potřebuji dovolenou
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek