Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI ?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
marcel.tokar
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2013, 22:25

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od marcel.tokar »

V mojom pripade vidim problem v tom, ze chcem prejst z dizla na benzin a som rozmaznany spotrebou dizla. Pri mojom hdi 1,6 ked stojim na plyne tak ma spotrebu do 6,5 v meste v zime podla palubneho pocitaca, a ked ho setrim tak ma v tej zime 5,5-6. Taky nizky rozptyl spotreby v benzinovom motore nemam sancu dosiahnut.
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od idam.i »

Hlavne si musíš urobiť jasno,čo vlastne chceš :D Pokial prejdeš na benzín,tak ti určite stúpne spotreba a z úvodu budeš mať pocit,že to ja lenivé.Na druhej strane máš tichý motor,kultivovaný prejav,lepšie kúry v zime.Mám v rodine 1,6GDI aj 1,6crdi a ja by som do nafty nešiel. [-X Hlavne keď jazdíš po meste.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Woland
Příspěvky: 5
Registrován: 09 srp 2013, 11:52

Re: 1.6i CVVT, 1.6 GDI spotřeba, cena přestavby

Příspěvek od Woland »

Dobrý den, vybírám pro i30 kombi mezi 1,6 CVVT a 1.6 GDI. V budoucnu možná budu uvažovat o přestavbě na plyn. Nevíte jaký je cenový rozdíl mezi přestavbou z CVVT a GDI? Případně jaký je reálný rozdíl ve spořebě benzinu u těchto motorů (dle diskuze předpokládám kombinovaná cca 0,5l) Díky Petr
Uživatelský avatar
Mirus30
*****
Příspěvky: 1801
Registrován: 04 úno 2013, 19:53
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Mirus30 »

Ahoj, GDI se obecne na prestavbu moc nehodi.... spotreba bude nastejno, nebo bude o neco uspornejsi GDI.
i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Woland
Příspěvky: 5
Registrován: 09 srp 2013, 11:52

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Woland »

OK , děkuji. Protože jezdím hodně po Praze nebylo by vhodné tedy raději dokoupit ISG (stop-go)? za 7 tis. Nemáte s tím někdo zkušenost?
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Limitz »

pro GDI zatím neexistuje možnost přestavby i když v budoucnu by to mělo být možné, ale stále je to jenom ve hvězdách a systém ISG je podle mě naprostá hovadina.... nemyslím tím jenom u :hyu: ale všeobecně..
a ještě k tomu plynu: :hyu: momentálně na svých stránkách nabízí přestavbu jenom na 1.4 MPI, dřív ji nabízelo i na 1.6 MPI, takže by bylo dobré se nejdřív informovat u prodejce jestli bude vůbec možné provést přestavbu bez ztráty záruky
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od mnkk »

Limitz: presne tak!
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od aldai30 »

K tomu plynu v kombinaci s 20% vstřikem benzínu.
Osobně si myslím, že je to jen z důvodu vyrovnání výkonu a spotřeby. Jezdit na plyn je v porovnání koupě nafty super poměr cena/výkon.
Já osobně mám 1.4 benzín a stačí mi to. Výkonově a taky spotřebou (5,6l/100km dlouhodobě).
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
marcel.tokar
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2013, 22:25

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od marcel.tokar »

5,6 mam spotrebu dlhodobu s picassom 1,6 hdi , takze na benzin si myslim ze to je luxusna spotrebicka.
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od mnkk »

:D len pozor na to aby ti PP neukazoval to čo mne: PP=5,5, real=8!!!! :D

Keby si mal dlhodobú spotrebu 5,6l/100km, tak by si tankoval cca každých 940km. Tomu teda neverím. Za posledných 9400km si natankoval iba 530 litrov?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Chasnik »

Tomu se dá věřit, aldai má krátkou (a tudíž lehčí) čtrnáctistovku, já s kombíkem 1.6 v pohodě jezdím okolo šestky. Při dobré konfiguraci tras, jejich délky a profilu se na 5,6 dá dostat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
marcel.tokar
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2013, 22:25

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od marcel.tokar »

Ta kratka je lahsia oproti kombi o kolko - 30 kilo? To nemoze hrat taku rolu, to je hmotnostne ako 8 rocne decko v aute abo ne.
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od aldai30 »

Mám kombíka, ale je pravda, že si s i30 vybírám spíše delší cesty cca 20km a více. Po městě vyrážím s jiným vozem. Podle měření v rámci tankování mi to vyšlo o 0,1l méně dle PP. Takže spokojenost. Ale nemá cenu řešit desetinky litru. Ty peníze člověk vyhodí za jiné nesmysly a vůbec nad tím neuvažuje. To je můj názor.

Takže za mě 1.4i 73kW i v kombíku dostačuje (stačí si sednout do fabky o stejné motorizaci a hned dáš přednost ve výkonu i30).
Spíše mi trochu vadí časté řazení a to, že mezi 5-6 je malý rozdíl. Ale pro toho, kde je zvyklý z passatu 2.0TDI to není.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od Chasnik »

marcel.tokar: Nekoupil jsem si kombíka, abych v něm vozil vzduch :D
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 45#p391690

To už asi trošku roli hrát bude... ;)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
marcel.tokar
*
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2013, 22:25

Re: Jaký motor pro i30 kombi: 1.4i CVVT, 1.6i CVVT, 1.6 GDI

Příspěvek od marcel.tokar »

Jo, tak takto nalozena kara hej, to bez debaty. Nejako takto zvyknem byt len na dovci v Chorvatsku. Inak len pre zaujimavost, ak slovensky importer hyundai nenechava zaruku na dotknute casti pri montazi lpg a slovensky importer kia rusi komplet zaruku na auto pri tej montazi lpg: ak si niekto kupi v Cechach hyundai ci kiu s lpg pride s autom na Slovensko a nieco sa mu pokazi, je zrely na odtah, tak ako sa k tomu postavia v autorizovanom servise povedzme v Kosiciach? Nechaju ho zaplatit servisny ukon?
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“