Srovnání dvou i30

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
stehnik
*
Příspěvky: 64
Registrován: 30 dub 2013, 11:38

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od stehnik »

Přidávám další postřeh z dnešní večerní jízdy:

7) Combi má statické přisvěcování do zatáčky, které v mé výbavě není, protože to by měly nahrazovat xenonové adaptivní světlomety. Ty se sice do zatáček natáčejí, ale běžně si toho vlastně ani nevšimnu. Zato u combi to přisvětluje opravdu parádně. Velmi povedené. (Navíc to nepřisvětluje mlhovkama, jak jsem si myslel, ale normálně z hlavních světel - super efekt)
i30 II 1,6 CRDi VGT 94 kW Obrázek
Reklama
 

Uživatelský avatar
stehnik
*
Příspěvky: 64
Registrován: 30 dub 2013, 11:38

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od stehnik »

Limitz píše:jedině přestřihnout dráty od denního svícení :D
No u mého režim "auto" střídá denní/klopený a "o" znamená vypnuto (aspoň myslim). To je celkem logické. Ale tohletoto.. divný
i30 II 1,6 CRDi VGT 94 kW Obrázek
Uživatelský avatar
Limitz
******
Příspěvky: 2719
Registrován: 16 dub 2008, 20:27
Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od Limitz »

i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto :roll: a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony
:hyu: Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 :hyu: R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km :D
Limitz89@seznam.cz
Uživatelský avatar
stehnik
*
Příspěvky: 64
Registrován: 30 dub 2013, 11:38

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od stehnik »

Limitz píše:i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto :roll: a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony
Tak potvrzuji, že režim světel v "o" neznamená vypnuto, ale denní svícení a světla úplně vypnout nejdou. Už jsem si na to zvykl a přestal používat "auto", protože se světla často přepínala na tlumená pod kdejakým mostem i ve dne za světla. V automatickém režimu musejí dostávat světla pořádně zabrat, doufám, že je teď trochu pošetřím :(
i30 II 1,6 CRDi VGT 94 kW Obrázek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od idam.i »

Môžem ťa ubezpečiť,že režim AUTO mám trvalo zapnutý a svetlá vôbec nedostávajú zabrať.Nechápem načo chceš svetlá šetriť.Režim AUTO funguje úplne skvele,pokial vojdem do tunela a pod. reaguje celkom svižne.Je to velmi pohodlné a divím sa,že to niekto úmyselne vypína. ](*,)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
mobil5o
*
Příspěvky: 66
Registrován: 08 kvě 2013, 18:38

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od mobil5o »

tiez pouzivam rezim trvale rezim AUTO a za 12mes. pouzivania som nemenil ziadnu ziarovku

PS: vzdy navadam ked stretnem niekoho len s dennym svietenim za sera, podvecer alebo v tuneloch (ked niekoho takeho stretnes na poslednu chvilu urcite pochopis preco sa to zapina pod "kadejakym mostom")
Uživatelský avatar
j.ree
*
Příspěvky: 82
Registrován: 07 říj 2012, 23:24
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od j.ree »

taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr 8)
Hyundai i30 5/2012 | 1.6 GDI Aqua Blue Trikolor
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Co to ma spolecneho s blinkrem?

odeslano z telefonu.
Uživatelský avatar
JoRy
**
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2013, 19:04
Bydliště: Praha

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od JoRy »

j.ree píše:taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr 8)
Přesně toho jsem si všiml jako první věci - výborně se s tím háže blinkr. Škoda že to vykrojení při zapnutém AUTO není na obou stranách.
Jinak též mám stále zapnuté AUTO a je to dost pohodlné. O světla se už nestarám.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od Axel.Foley »

Režim AUTO jsem využil o dovolené v Chorvatsku, kde není povinnost denního svícení přes léto. Taky maximální spokojenost, o světla se člověk nestará a světla svítí podle potřeby :D/

Jinak používám trvalé svícení (poloha před auto), kdy se auto rozsvítí hned při odemčení a zhasne cca 30 vteřin po zavření dveří řidiče. Taky luxus, taky skvělá vec, člověk nezapomene svítit =D> Jen podotýkám, že mluvím o i30 první generace po faceliftu.

mobil5o: ještě "lepší" jsou cyklisti bez jakékoliv osvětlení, ideálně za deště nebo když sněží ](*,) Bohužel, potkávám celkem pravidelně :evil:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
stehnik
*
Příspěvky: 64
Registrován: 30 dub 2013, 11:38

Re: Srovnání dvou i30

Příspěvek od stehnik »

To vykrojení na ovladači je fajn a je pravda, že je dělané přesně na režim "auto". Když je přepínač světel v jiné poloze, jde na blinkru proti prstu hrana a to už není moc super. Ale zvykl jsem si.

Co se týče toho automatického přepínání denní/tlumená, tak si představte, že jezdím pravidelné trasy, kde je několik mostů, pod kterými přepínání funguje následovně - vjedu pod most s ledkama, senzor si uvědomí, že je teda nějaká tma a po chvilce rozsvítí xenony. Jenže to už jsem dávno za mostem! Pak několik sekund svítím xenony, aby se světla zase vrátila zpět. A takhle to je několikrát za 10km cesty do kanclu. I za velmi slunečného dne.

Co jsem se dočetl, tak časté starty výbojky její životnost zkracují (nečekaně) viz http://www.autoalarmy.cz/clanky/xenony- ... -vime.html , tak proč bych to nechával zbytečně zapínat/vypínat a pak platil drahé výměny, když si světla v šeru/tmě/snížené viditelnosti umím zapnout sám. Ano je to možná pohodlné, ale tohle přeblikávání mě dost vytáčelo a připadal jsem si vždycky jak trotl v největším šmejdu.

Svícení v šeru je jiná věc. I když automatika stále ještě volí ledky, já raději přepínal na tlumená dříve.
i30 II 1,6 CRDi VGT 94 kW Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Pokec“