Srovnání dvou i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Srovnání dvou i30
Přidávám další postřeh z dnešní večerní jízdy:
7) Combi má statické přisvěcování do zatáčky, které v mé výbavě není, protože to by měly nahrazovat xenonové adaptivní světlomety. Ty se sice do zatáček natáčejí, ale běžně si toho vlastně ani nevšimnu. Zato u combi to přisvětluje opravdu parádně. Velmi povedené. (Navíc to nepřisvětluje mlhovkama, jak jsem si myslel, ale normálně z hlavních světel - super efekt)
7) Combi má statické přisvěcování do zatáčky, které v mé výbavě není, protože to by měly nahrazovat xenonové adaptivní světlomety. Ty se sice do zatáček natáčejí, ale běžně si toho vlastně ani nevšimnu. Zato u combi to přisvětluje opravdu parádně. Velmi povedené. (Navíc to nepřisvětluje mlhovkama, jak jsem si myslel, ale normálně z hlavních světel - super efekt)
- Reklama
Re: Srovnání dvou i30
No u mého režim "auto" střídá denní/klopený a "o" znamená vypnuto (aspoň myslim). To je celkem logické. Ale tohletoto.. divnýLimitz píše:jedině přestřihnout dráty od denního svícení
- Limitz
- ******
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 16 dub 2008, 20:27
- Bydliště: Kašava,Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srovnání dvou i30
i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony
Hyundai Lantra 1.8 r.v. 1996 R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
Re: Srovnání dvou i30
Tak potvrzuji, že režim světel v "o" neznamená vypnuto, ale denní svícení a světla úplně vypnout nejdou. Už jsem si na to zvykl a přestal používat "auto", protože se světla často přepínala na tlumená pod kdejakým mostem i ve dne za světla. V automatickém režimu musejí dostávat světla pořádně zabrat, doufám, že je teď trochu pošetřímLimitz píše:i když dáš na svém na režim O tak by ti mělo svítit denní svícení a to přisvěcování do zatáček je fajn věc, ale u i30 se kterou jsem jel jsem si všiml toho že se zapínalo i při rychlostech nad 50km/h což nebude zrovna nejlepší, protože v noci mimo obec to může oslnit protijedoucí auto a u i40 by mělo být přítomné i spolu s adaptivními xenony
Re: Srovnání dvou i30
Môžem ťa ubezpečiť,že režim AUTO mám trvalo zapnutý a svetlá vôbec nedostávajú zabrať.Nechápem načo chceš svetlá šetriť.Režim AUTO funguje úplne skvele,pokial vojdem do tunela a pod. reaguje celkom svižne.Je to velmi pohodlné a divím sa,že to niekto úmyselne vypína.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: Srovnání dvou i30
tiez pouzivam rezim trvale rezim AUTO a za 12mes. pouzivania som nemenil ziadnu ziarovku
PS: vzdy navadam ked stretnem niekoho len s dennym svietenim za sera, podvecer alebo v tuneloch (ked niekoho takeho stretnes na poslednu chvilu urcite pochopis preco sa to zapina pod "kadejakym mostom")
PS: vzdy navadam ked stretnem niekoho len s dennym svietenim za sera, podvecer alebo v tuneloch (ked niekoho takeho stretnes na poslednu chvilu urcite pochopis preco sa to zapina pod "kadejakym mostom")
Re: Srovnání dvou i30
taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr
Hyundai i30 5/2012 | 1.6 GDI Aqua Blue Trikolor
Re: Srovnání dvou i30
Přesně toho jsem si všiml jako první věci - výborně se s tím háže blinkr. Škoda že to vykrojení při zapnutém AUTO není na obou stranách.j.ree píše:taky mam trvale na AUTO a nemam nejmensi problem. Navic se mi s tim haze i dobre blinkr
Jinak též mám stále zapnuté AUTO a je to dost pohodlné. O světla se už nestarám.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20102
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Srovnání dvou i30
Režim AUTO jsem využil o dovolené v Chorvatsku, kde není povinnost denního svícení přes léto. Taky maximální spokojenost, o světla se člověk nestará a světla svítí podle potřeby
Jinak používám trvalé svícení (poloha před auto), kdy se auto rozsvítí hned při odemčení a zhasne cca 30 vteřin po zavření dveří řidiče. Taky luxus, taky skvělá vec, člověk nezapomene svítit Jen podotýkám, že mluvím o i30 první generace po faceliftu.
mobil5o: ještě "lepší" jsou cyklisti bez jakékoliv osvětlení, ideálně za deště nebo když sněží Bohužel, potkávám celkem pravidelně
Jinak používám trvalé svícení (poloha před auto), kdy se auto rozsvítí hned při odemčení a zhasne cca 30 vteřin po zavření dveří řidiče. Taky luxus, taky skvělá vec, člověk nezapomene svítit Jen podotýkám, že mluvím o i30 první generace po faceliftu.
mobil5o: ještě "lepší" jsou cyklisti bez jakékoliv osvětlení, ideálně za deště nebo když sněží Bohužel, potkávám celkem pravidelně
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Srovnání dvou i30
To vykrojení na ovladači je fajn a je pravda, že je dělané přesně na režim "auto". Když je přepínač světel v jiné poloze, jde na blinkru proti prstu hrana a to už není moc super. Ale zvykl jsem si.
Co se týče toho automatického přepínání denní/tlumená, tak si představte, že jezdím pravidelné trasy, kde je několik mostů, pod kterými přepínání funguje následovně - vjedu pod most s ledkama, senzor si uvědomí, že je teda nějaká tma a po chvilce rozsvítí xenony. Jenže to už jsem dávno za mostem! Pak několik sekund svítím xenony, aby se světla zase vrátila zpět. A takhle to je několikrát za 10km cesty do kanclu. I za velmi slunečného dne.
Co jsem se dočetl, tak časté starty výbojky její životnost zkracují (nečekaně) viz http://www.autoalarmy.cz/clanky/xenony- ... -vime.html , tak proč bych to nechával zbytečně zapínat/vypínat a pak platil drahé výměny, když si světla v šeru/tmě/snížené viditelnosti umím zapnout sám. Ano je to možná pohodlné, ale tohle přeblikávání mě dost vytáčelo a připadal jsem si vždycky jak trotl v největším šmejdu.
Svícení v šeru je jiná věc. I když automatika stále ještě volí ledky, já raději přepínal na tlumená dříve.
Co se týče toho automatického přepínání denní/tlumená, tak si představte, že jezdím pravidelné trasy, kde je několik mostů, pod kterými přepínání funguje následovně - vjedu pod most s ledkama, senzor si uvědomí, že je teda nějaká tma a po chvilce rozsvítí xenony. Jenže to už jsem dávno za mostem! Pak několik sekund svítím xenony, aby se světla zase vrátila zpět. A takhle to je několikrát za 10km cesty do kanclu. I za velmi slunečného dne.
Co jsem se dočetl, tak časté starty výbojky její životnost zkracují (nečekaně) viz http://www.autoalarmy.cz/clanky/xenony- ... -vime.html , tak proč bych to nechával zbytečně zapínat/vypínat a pak platil drahé výměny, když si světla v šeru/tmě/snížené viditelnosti umím zapnout sám. Ano je to možná pohodlné, ale tohle přeblikávání mě dost vytáčelo a připadal jsem si vždycky jak trotl v největším šmejdu.
Svícení v šeru je jiná věc. I když automatika stále ještě volí ledky, já raději přepínal na tlumená dříve.