cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Uživatelský avatar
JoRy
**
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2013, 19:04
Bydliště: Praha

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od JoRy »

Dave405 to co říkáš zní rozumně.
Osobně mám GDI a tankuju taky Vervu 100. Ale zhruba po 12 tis. km mi to začalo taky dělat. Sice velmi nepatrně, ale štve mne to, protože jezdím ve městě kde jsem taky zvyklý vyrovnávat rychlost auta jedoucího předemnou pouze plynem. Do těch 12 tis. km byla práce s otáčkama motoru naprosto plynulá.
Bude na to mít vliv opravdu více věcí, protože se to zhoršovalo. Po kompletním resetu ŘJ (na který prvně zapomněli) se to dost zlepšilo, ale nezmizelo to uplně. Jsem si jistý že když bylo auto nové, tak to nedělalo. Jsem zvyklý brzdit motorem.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
Reklama
 

mamlal2
*
Příspěvky: 59
Registrován: 06 bře 2014, 11:31

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od mamlal2 »

Jestli mohu, ačkoliv tomu prd rozumím, mně tento problém se neobjevuje. Mám stejný motor jako tazatel. Jedině, když je motor studený, najíždím kousek od domu doleva a ještě do kopečka, kde dávám přednost, zařadím za jedna, vše O.K., rozjíždím se, šoupnu za dva, a jakoby rychlost trochu ztratí tah a motor si trochu kuckne. Po pár metrech, už za 3 atd., problém mizí definitivně. Až zas do doby, než vystydne. A vždy jen na dvojce a když má podat trochu větší výkon.

Nedělám si z toho nic, protože můj bývalý Scénic se choval naprosto totožně, také na dvojce, jen efekt byl asi osminásobný. Jestli se nepletu, někde je tu snad i TOPIC na toto téma (ty rozjezdy za studena). Rozhodně nic podobného jako pokles výkonu a kuckání motoru při předjíždění se mi nestává. Moc jsem nepomohl a klepu na dřevo... Jo a najeto třicet litrů.
ex - 2014 Hyundai i30 kombi 1.6 CVVT
ex - Renault Scenic II.
Uživatelský avatar
JoRy
**
Příspěvky: 217
Registrován: 09 kvě 2013, 19:04
Bydliště: Praha

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od JoRy »

Toto téma není ani o studeném motoru, ani o kuckání motoru při předjíždění.
Hyundai i30 combi (07/2013), 1.6 GDI + další příslušenství
(Koupeno a servisováno v Hyundai Centrum Praha - Dolní Počernice)
Spritmonitor: http://goo.gl/Jkij5e
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od Johny-D »

Dělá mi to naprosto stejně i u nového motoru, ale zvykl jsem si už o tom ani nevím. Pustím plyn a cca 2-3s v pohodě a pak mírně cukne, už mi to nevadí, je plno jiných věcí které musím řešit :-(
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
misk
*
Příspěvky: 11
Registrován: 07 zář 2016, 18:58

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od misk »

Pročetl jsem vás všechny a mě to dělá taky...pustím plyn a pak přidám 2000ot. a 2x to cukne většinou 2a3 př. stupeň. Prý mám počkat až si to sedne...8000km...divný.
Mám i jiný problém teplo na nohu spočívající na plynovém pedálu od trubek vedoucích k topení viz. moje téma.
Johny-D
*
Příspěvky: 67
Registrován: 27 kvě 2015, 11:41

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od Johny-D »

co jsem už pochopil tak si nesedne vůbec nic ;-)
Hyundai i30 kombi model 2015, 1,6 MPI, 88kw, trikolor komfort, s přisvětlováním do zatáček ;-)
aldai30
**
Příspěvky: 161
Registrován: 15 čer 2013, 20:21

Re: cukání 1,6 MPI 88kw - při puštění plynu

Příspěvek od aldai30 »

Je to chyba SW ridici jednotky, ktera pri pusteni plynu rychle uzavre vstriky. Napadlo me, zda ma nekdo moznost kontaktovat Xtuning, zda jsou schopeni upravou SW vychytat tento problem, jelikoz vyrobce, pokud nevypusti update, tak muzete zkouset vsechno mozne a stejne to neovlivnite.
i30 trikolor 1.4 CVVT | rv. 2013
Uživatelský avatar
bony
******
Příspěvky: 3409
Registrován: 14 říj 2012, 00:03

Příspěvek od bony »

Update na 100% nevypusti je to z duvodu emisni normy. ;-) Jedina moznost uprava SW pres neco podobneho jako je Xtuning.

Odeslano z Androidu.
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“