Uf... Přemýšlím už nějakou dobu jak to popsat.
Ze začátku jsem si myslel, že to je skřípání, potom že vrzání. Zkoušel jsem sundat kryt pravého A sloupku a jezdit chvíli bez něj, ale to nepomohlo. Stejně tak mi nepomohlo nacpat mezi sklo a palubní desku více té pěny. To mi přišlo, že se naopak ještě více zhoršilo. Podobně jsem laboroval se schránkou před spolujezdcem. Dříve to dělalo docela často. Nedávno jsem to řešil se servisem, povolili palubní desku, více ji přimáčkli a zase dotáhli. Každopádně se mi zdá, že od té doby je to o mnoho lepší. Každopádně se mi to vždy začalo projevovat ihned jak se auto zvedlo (buď klasickým heverem a nebo v servisu). Ve čtvrtek mě čeká výměna oleje, takže budu potom sledovat zda to začne hned dělat. Na Kia fóru to zase někdo popisoval jako by měl pocit, že mu v palubní desce klepe nějaký kabel. Když jsem nad tím tak přemýšlel, tak i tak se to dá popsat. Každopádně tam psal, že se mu to děje někde kolem rádia. Což by i u mě sedělo. Já tvrdím, že ten zvuk jde z pravé strany a přítelkyně zase, že z levé. Takže to musí být někde uprostřed

. Každopádně to neřešil a časem si to samo sedlo a přestalo to.
Já asi také tak nakonec dopadnu, protože mě už začínají docházet nápady. Palubní desku ven dávat nechci. Ještě v sekci i40 řešili také vrzání palubní desky. Jeden uživatel koupil na ebayi gumové těsnění co se natlačí mezi sklo a palubní desku, která má za cíl pohltit šířící se vibrace. Chválil to, že od té doby má auto krásně tiché. Jenomže u nás je tam menší problém. i40 nemá mezi sklem a palubní deskou takovou pěnu, takže tam mohl bez problémů dat to gumové těsnění. My ho tam ale nedáme. Museli by jsme buď vyndat celý ten pěnový pás a nebo jej zatlačit níže, aby se tam to těsnění dalo dát. Pokud zatlačím ten pěnový pás více dolu a zhorší se to ještě, tak už jej nedostanu zpět nahoru. Proto jsem se k tomu zatím neodhodlal.