Je to pěkný a opravdu souhlasím! Je to trochu jako Monster v měřítku O kousek dolu a bude vysmáto, a bude to vypadat zase jinak
Vozy:Renault 5 -zlikvidováno přes střechu, Ford Fiesta -Likvidace kůli neschodě s TP, Renault Clio 1,6 16V RSi 79kW(107koní) -nyní ještě mám(k prodeji), Hyundai Accent -s ním jezdím Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
mno kolecka pekny, ale moc to nepasuje, mozna by fak pomohlo koupit nejaky tvrdsi pruziny sportovni, ale hlavne to moc neprehanej nebo z toho budes mit trakar jako ja
jo jo, chce to ještě hodně doladit, ale stim se počítá, kola měnit nechci dalo mi pěknou práci sehnat něco takovýho v 15" a ještě aby to mělo alespon nějakej límec, jinak gumy jsou DUNLOP 9000SPORT 195/45/R15, vzhledem že jsou funglový je měnít asi taky nebudu-cena.no jinak potom vám vyfotim podložky který jsouse změnou rozteče, máte li někdo acenta tenhle model tak si sundejte přední kolo a poznáte co je to za humus tam vyrobit takovou podložku,ještě když se snažíme udělat 15-18mm aby ten předek zalezl,mezi původníma šteftama jsou šrouby vlastně o 90stupnů vuči původním šteftům a proto ty nový štefty při tlouštce 15-18mm nemohobyt o 90 stupnu, takže bude muset něco mezi-no složitý vysvětlim někde na srazu - ale už jsem to narýsoval a vypádá že to má řešení,běhěm měsíce to snad bude vyrobený.
S tim snížením musim popřemýšlet - jezdim dost na hory a k chaloupce je to po polnačce tak nevim-asi těžko, jde mi spíš o pěknej kabátek auta a to dělají dle mého názoru hlavně kola, pro nějakej vážnej tuning jsem se zatim nerozhodl.(ale to snížení by bylo hezký)=hydraulika???(kdo ví)
tomas.holoube píše:jo jo, chce to ještě hodně doladit, ale stim se počítá, kola měnit nechci dalo mi pěknou práci sehnat něco takovýho v 15" a ještě aby to mělo alespon nějakej límec, jinak gumy jsou DUNLOP 9000SPORT 195/45/R15, vzhledem že jsou funglový je měnít asi taky nebudu-cena.no jinak potom vám vyfotim podložky který jsouse změnou rozteče, máte li někdo acenta tenhle model tak si sundejte přední kolo a poznáte co je to za humus tam vyrobit takovou podložku,ještě když se snažíme udělat 15-18mm aby ten předek zalezl,mezi původníma šteftama jsou šrouby vlastně o 90stupnů vuči původním šteftům a proto ty nový štefty při tlouštce 15-18mm nemohobyt o 90 stupnu, takže bude muset něco mezi-no složitý vysvětlim někde na srazu - ale už jsem to narýsoval a vypádá že to má řešení,běhěm měsíce to snad bude vyrobený.
S tim snížením musim popřemýšlet - jezdim dost na hory a k chaloupce je to po polnačce tak nevim-asi těžko, jde mi spíš o pěknej kabátek auta a to dělají dle mého názoru hlavně kola, pro nějakej vážnej tuning jsem se zatim nerozhodl.(ale to snížení by bylo hezký)=hydraulika???(kdo ví)
Hydraulika je jen frajeřinka (možná ) na srazy, jezdit se s tim nějak moc nedá (resp. dá, ale jízdní vlastnosti jsou děsný, protože nejtvrdší je to v nejvyšší poloze ...to fakt ne