Tak jsem se dneska dal do výměny těch zadních kotoučů, destiček a repas třmenu... A povím vám.. živit bych se tím nemohl... po 6ti hodinách mám hotovou jednu stranu a ke všemu mám blbej pocit, že blbě
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. To je hold tak, když se rozhodnete třmen zbavit nánosu rzi a dát ho do barvy a vzhledem k tomu, že je na spreji napsáno shnutí 24hodin a já šel po dvouch hodinách vyměnit ty malý gumičky s pístkama, tak si dovedete představit, jak to vypadá

takže minimálně předělání tohoto mě zítra čeká.
Jako tréninkovou stranu jsem si vybral tu, kde se ten kotouč jevil normálně (odpadla by potřeba čištění těch pístků, které jaksi v tý sadě, kterou mi mototechna objednala nebyly, byl tam jen ten 1 velkej. Teď už aspoň vím, že potřebuju případně objednat sadu vodích čepů). A jaké bylo mé překvapení, když jsem ho sundal a viděl druhou stranu... Stejná hloubková koroze jak na druhým kole
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Pak po rozebrání oněch vodících pouzder (jedno bylo takové zatuhlejší) objevuji jeden s celkovým povrchovým poškozením (a s ploškama, které nevím, jestli mají být nebo ne) a druhý načatý zhruba v půlce. Na fotce již po vyčištění a jak se na to teď vklidu dívám... nechybí mi z toho lesklýho kousek?! Proč jsem si toho sakra nevšiml, než jsem ho tam vrazil zpátky?!
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
. Což možný vysvětluje důvod, proč se mi úplně nevrací destičky po odbrzdění (zatím zkoušeno jen ve vzduchu bez kola)..

- vodici cepy.jpg (89.58 KiB) Zobrazeno 6842 x
No... a asi poslední věc co mě na montáži trápí je ta, že ten kotouč háže :/ hold ten úchyt jedním šroubem není ideální řešení a přemýšlím, jestli tam něudělat ještě jednu díru pro šroub naproti (v kotouči je)
Teď jsem kvůli tomu čepu na vážkách, jestli to mám vůbec dávat dolů z toho špalku a risknout s tím jízdu.. přeci jen do poslední chvíle brzdil o dost líp, než peugeot, se kterým jsem jezdil před ácou (dneska jsem s ním jel zas a povím vám, že nevím jestli se za těch 10měsíců co se o něj nestarám já tak zhoršil, nebo já tak zfajnověl...
A ještě na závěr.. Servis, se kterým jsem ty brzdy před tím řešil, ztratil v mých očích důvěru a až budu pojezdu schopnej, tak se s nima pojedu rozloučit a pěkně nahlas... když mi 3x za sebou řeknou, že nevědí, proč se do neodbrušuje, že je všechno zrepasovaný a pak najdu čepy v tomto stavu, tak to si fakt za obrázek nedaj...
Edit: důkladnější zkoumání fotky to vypadá pro mě znovu nepřiznivě a opět budu pravděpodobně za debila... Ten ,,lom" je možná nakonec způsoben optickým klamem od toho smirglu
už abych to znovu rozebral a měl jistotu