No, fakt je to na jejich webu dobře utajený

. Ale tipoval jsem, tady jsem to veřejně zmínil, že to pustí v pondělí 20.8.2018, tak jsem se chtěl splést co nejmíň

. Trochu jsem to pročetl a našel jsem tam pro sebe téměř dokonalou konfiguraci, která i na papíře má na dnešní poměry solidní cenu. V případě standardního vyjednávání by se cena mohla dostat do ideální roviny

. U

si zjevně i30 v hatchbacku s motorem 1,4 MPi v plné palbě prostě nepořídím (pokud někdo konečně VV nekopne do .... a nezačne se zase fungovat a nabízet normálně).
Pavle netuším. Sám jsem s osazením motorem 1,4 T-GDi kalkuloval a považoval bych to za motor pro Tucsona vhodný. Důvodů může být spousta, od vytížení výrobních kapacit, přes pečlivě propočítané flotilové emise až po čistě ekonomické hledisko, že motor 1,6 GDi je výrobně levnější. Konec konců, i Sportage po faceliftu si motor 1,6 GDi zachová a nepřejde na 1,4 T-GDi. Pokud tedy je mi známo.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate