Led zarovky H7 se do tlumenych svetel moc nehodi, ponevadz vlastni ledky co produkuji svetlo, nejsou tak presne umistene v ohnisku paraboly, jako vlakno u klasicke zarovky, vysledkem pak je ze reflektor to svetlo prichazejici odkud prichazet nema, taky odrazi tam kam jit uz nesmi. Snad u dalkovych svetel by to jeste tolik nevadilo. Dalsim problemem je, ze v nasem svetlometu je asi 35mm volneho mista pro onen aktivni chladic, ktery ma vetsina dnesnich led zarovek jeste vetsi, nicmene jsou takove co by tam jeste tak tak vesly.
V predeslem aute jsem podobne led zarovky mel, mely svitivost asi 3500 lumenu kazda zvlast, ja jsem sice videl temer jak ve dne, ale ikdyz jsem mel svetla hodne sklopene dolu, auta na mne dost casto blikaly, proto jsem je dal brzo pryc. Ale nedavno jsem koukal, ze doba zase pokrocila a Cinani uz tuhle technologii zvladaji lip, treba tady
https://www.aliexpress.com/item/LED-Car ... autifyAB=0
nebo tady
https://www.aliexpress.com/item/HLXG-2P ... autifyAB=0
uz jsou zarovky kde svetlo tryska z temer jedineho bodu a temer vsesmerove, tak jako u vlaknove zarovky pro kterou je svetlomet navrzeny.
Ja kdyz neco vybiram z
http://www.aliexpress.com , tak si zbozi v prislusne sekci serazuju podle poctu orders /objednavek/ , a koukam jeste jaky je vuci nim pomer kladnych reakci, to je asi nejserioznejsi vypoved o tom, jak je ktere zbozi prodejne uspesne a kupujicimi overene.
Hyundai IX20 1.4 LPG z vyroby, r. v. 2/2015 trikolor