Pokec TUCSON I

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Jirka Brno
*
Příspěvky: 11
Registrován: 17 srp 2006, 12:32

Příspěvek od Jirka Brno »

Taky jsem hned vyhodil dekl, zatmavil zadní okna a myslím že kufr je dostačující. Navíc tak jednoduchý způsob sklápění každého ze zadních sedadel jsem ještě u žádného jiného auta neviděl a že jsem jich už měl. Jednou rukou se zvedne západka a díky důmyslnému mechanizmu zajede sedák na podlahu a opěradlo je zadní stranou v rovině se dnem kufru. To je možné udělat u jedno i dvou sedáku.
TUCSON 2.0 CRDi DYNAMIC 83kw
Reklama
 

Almik
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2007, 17:43

Přiřazování zadních kol v zatáčkách.

Příspěvek od Almik »

Prosím o radu. Má někdo zkušenost s přiřazováním zadních kol v zatáčkách? Zajímá mne zda se přiřadí zadní kola při průjezdu ostřejší zatáčkou samy i v Tucsonu který nemá ESP. Na oficiálních stránkách prodejce Hyundai je sice obrázek s přiřazováním zadních kol ale nevyplívá z toho zda to funguje u každého Tucsona nebo je to jen výsada třídy s ESP? Díky za odpověď. Aleš. :lol:
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Podle mě bez ESP ne, jedině v případě že by prokluzovaly přední.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Příspěvek od Melda »

Já tedy ten nepříjemný pocit při prudším rorjezdu do zatáčky pociťuji také.Auto ztvrdne(zřejmě dojde k přiřazení zadního náhonu) Mám Tucsona s ESP.
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

V zatacke pri dobrej adhezii bez presmyku, nezapne zadny nahon, nemoze, to by robil kazdu chvilu, aj pri predbiehani a bolo by tazko urcit rozdiel medzi mensou zatackou a nezatackou.
Ale vyskusaj na zasnezenej ceste bez ESP/TCS, daj napr. 2-ku plyn podlaha, rychlo 30-40 a chod do zatacky: najprv zacne bocny smyk a potom postupne krasne citit ako presuva viac a viac krut. momentu na zadok az sa "chyti" a vyrazi.
To iste pri zapnutom ESP sa neda, lebo system radsej znizuje ot./vykon motora teda aj kolies aby sa dostali do zaberu, sice zapne aj 4x4, no pekny kontrolovany smyk z toho nebude :roll:
Ja to robim/odporucam tak, ze ak xem "zasantit" na snehu, tak vypinam ESP, inak nech je radsej zapnute :shock:
Kazdopadne sa Hyundaiu v Tucsone 4x4 velmi vydarilo.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Litraz kufra nie je sice obrovska, no je tu par vyhod:
- dobry pristup - nie je to sedan - ocenitelne pre kocik
- horna krycia doska sa da dat prec (dat ale na skal folie radsej)
- uhol zadnych sedadiel sa da nastavovat a tym ziskat par litrov (pokial sediaci vzadu oblubuju sediet vzpriamene ako v 1. rocniku ZS :-) )
- priestor rezervy sa da zvacsit, tym, ze otocite rezervu naopak (dlhu skrutku s plastom som odlozil a nahradil vhodnou srubou) a ziskate dalsi maly priestor, tak pre 1 dobru tasku (odporucam ocistit elektron :lol: )
Ma niekto este nejake ine napady? :shock: :idea:
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

No ta spotreba neklesa a neklesa...musim sa v servise spytat na tie ich dristy o poklese po 5000km potom po 15000 az po 25000. Som zvedavy co mi povedia teraz pri 60000, asi nic, asi pokrcia ramenami pripadne milo-kysly usmev k tomu .-)
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Uživatelský avatar
bernard.kratochvil
*
Příspěvky: 77
Registrován: 09 lis 2005, 11:52
Bydliště: Vsetín

Příspěvek od bernard.kratochvil »

No já byl na dvouleté prohlídce a řekli mi no ty benziňáky víte, ono si něco vemou a nejlepší máte když budete jezdit po okrskách, no ve městě si to veme svoje ( u mne 14,8) a na dálnici nad 110 taky (u mne 10), tak mu říkam . ahááá to je paráda a co ty tabulkové hodnoty. a pokrčil jen rameny. no asi tak. :cry:
BEN,,,,Tucson 2,0i 16V DOHC CVVT duben 2005,, LPG sekvenční listopad 2007
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Detto to bolo u nas v servise, ale len pre info, nie je to problem iba Hyundai, maju to vsetci vyrobcoavia, hlavne kvoli emisiam a k tomu este blbe systemy merania spotreby - s realom to vacsinou nema vela spolocne, no a plati, ze cim vacsie a tazsie auto, tym je rozdiel vacsi.
Nemal som cas venovat sa tomu, ale minuly rok mi predajca povedal, ze to ma dovozca riesit, ze vraj vezmu auto na 2 dni a zmeraju real a potom bude kompenzacia...samozrejme NIC. Teraz som mu to pripomenul...pokrcil placami a dalej tu rozpravku poznate velmi dobre:-)
Ale bol taky zlaty a dal mi info, ze vraj v KE je firma ktora certifikovane premeriava taketo veci a vyda Vam stanovisko a s faktickymi vysledkami, na zaklade ktorych by Vam danovy urad mal uznat vyssiu spotebu v nakladoch. Lenze tak nedojdem podla spotreby a velkosti nadrze ani do Bratislavy na 1 nadrz xexexe. :twisted:
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Hmm, to je stejný jako výkon motoru, taky jen laboratorní hodnota změřená s motorem na stolici. Člověk si myslí, že má třeba 150HP, ale na kolech to můžu být v reálu jen 110HP nebo ještě míň. Ztráty od 20% nahoru v hnací soustavě jsou úplně normální a navíc třeba ještě větší kola apod.
Už proto je dobré si před úpravou (chipem apod.) zajet na dynamometr, aby pak měl člověk jasno, jestli těch slibovaných +20HP není v reálu jen 5HP za šílenou cenu.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
arcus
*
Příspěvky: 14
Registrován: 09 dub 2007, 17:18
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od arcus »

zdenek76 píše:Podle mě bez ESP ne, jedině v případě že by prokluzovaly přední.
Máš pravdu, zadní náhon se přiřadí až když nestíhá TCS. Nemám ESP, tak nevím, jak to funguje u toho. Akorát, když se zapne 4WD třeba při parkování, tak dostává celý systém pěkně zabrat a nedělá to autu moc dobře. Systému 4WD nejvíc vyhovuje, když se zapne třeba do kopce, ale na rovině.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
arcus
*
Příspěvky: 14
Registrován: 09 dub 2007, 17:18
Bydliště: Praha - východ

Příspěvek od arcus »

Hardcam píše:Ty jsi naivka...fakt ze jo...a vis co, kup si MLko, tam se Ti zarucene nic nepo****:DDD Tucsonu jezdi v republice stovky (mame i dve ve firme), takze podle Tebe tu jezdi jen vadne kusy..ale, ale...
My teď měli výbornou zkušenost s M3000, když píšeš o tm Mlku a mohu říct....zlatej Hyundai :-))) Aby mi vrátili auto, které neřadí, když jsem to tam kvůli tomu dával, tak to se mi ještě nestalo. By mne zajímalo, jakým způsobem dělali v Karlíně zkušební jízdu?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
arcus
*
Příspěvky: 14
Registrován: 09 dub 2007, 17:18
Bydliště: Praha - východ

Re: Zkušenosti s reklamací

Příspěvek od arcus »

Martine,

já mám Hyundai a zatím bez problémů. Zkus vyměnit servis. Zkus třeba Nubo Car na Zbraslavi, mají tam trošku lepší přístup než v Butovicích. Jsem byl také v Orbisu v Průhonicích a tam to bylo peklo!!!! Tam na tebe kašlou už totálně.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, r.v. 2007 Dynamic, Paket Plus, N1
Uživatelský avatar
permonicek
*
Příspěvky: 36
Registrován: 05 kvě 2007, 22:10

Tucson 2.0 CRDi VGT a provozní náklady

Příspěvek od permonicek »

Ahoj,
uvažuju o výměně mého Getzíka za něco většího, lepšího atd. ... a nejvíc mě zaujala nová modelová řada Tucsona CRDi VGT (103 kW) a tak vážně uvažuju o jeho koupi. Chtěl bych se prostřednictvím tohohle skvělého fóra a party prima lidí kteří tu jsou, zeptat na pár věcí.

1. Zajímaly by mě vaše praktické zkušenosti s provozními náklady tohohle autíčka. Mám na mysli např. průměrnou cenu 1.,2. atd. garanční prohlídky, spotřebu apod.. Sice z vlastních zkušeností vím, že třeba u garanček závisí na spoustě dalších faktorů (např. co všechno se musí měnit, kde to dělají atd.) ale některé úkony jsou víceméně u každého skoro stejné (výměna olejů atd.) a tak by to mělo stát cca +/- stejně.

2. Mohl by tady někdo podle vlastních zkušeností a na rovinu říct něco o slabších i silnějších stránkách tohohle pěkného autíčka, tj. na co si dávat pozor, co dřív odchází atd.? Recenzí na netu jsem přečetl spoustu, ale jsou to vždycky jen krátkodobé testy novinářů a mě zajímají praktické zkušenosti vás, normálních lidí-řidičů.

3. Zajímalo by mě, zda máte někdo praktickou zkušenost s nákupem nového auta v zahraničí (v rámci EU) a jak je to v téhle souvislosti např. s možností odpočtu DPH, uplatněním záruky a servisem v ČR apod.

Díky za vaše názory, rady a odpovědi.
Krušik

Tucson 2,7i

Příspěvek od Krušik »

Dotaz najde se tu někdo s tímto morotem ? Máte s ním zkušenosti ? Znám jej ze Sonáty a byl úžasný jak se chová v Tucsonu ? Co spotřeba ?[/b]
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“