 tak po delší době jsem zase dostal chut štourat do auta co se týká LWDS  tak sice černá krabice je na skle ale u mně obsahuje jen senzor deště ne kameru pro LWDS
  tak po delší době jsem zase dostal chut štourat do auta co se týká LWDS  tak sice černá krabice je na skle ale u mně obsahuje jen senzor deště ne kameru pro LWDS tak by mně zajimalo kde sehnat ten modul LWDS už jsem hledal ale nic jsem nenašel

Moderátor: Moderátoři
 tak po delší době jsem zase dostal chut štourat do auta co se týká LWDS  tak sice černá krabice je na skle ale u mně obsahuje jen senzor deště ne kameru pro LWDS
  tak po delší době jsem zase dostal chut štourat do auta co se týká LWDS  tak sice černá krabice je na skle ale u mně obsahuje jen senzor deště ne kameru pro LWDS 
 takáto prestavba na LWDS by  ma celkom zaujímala
  takáto prestavba na LWDS by  ma celkom zaujímala  
 
 


](./images/smilies/eusa_wall.gif) 
 Rádo se stalo, jsem rád, že aspoň nekomu to pomůže...BjutyS píše: 11 zář 2019, 14:09 Mám dotaz k tempomatu. Líbí se mi varianta 1a) "Varianta kutilská A - vzít vnitřnosti Kouzelné krabičky za zabastlit je někde do auta, jistou dobu jsem uvažoval o plastové krytce pod pákou ruční brzdy, bylo by to po ruce a zároveň pěkně schované. Napojovalo by se na Hlavní kabelový svazek." Mám jen pár otázek k funkčnosti tempomatu.
- Zapojení pinů 6 a 12 + Kouzelná krabička je dostačující a přerušení spojkou, plynem, nebo brzdou funkční?
- kolébkový přepínač je spínač, nebo v dané poloze zůstává?
- kde se přesně nachází konektor M02-R?
Moc děkuji
B
 
  )
 ) nechci hned do toho investovat když nevím jestli to sprovozním
  nechci hned do toho investovat když nevím jestli to sprovozním   
  tedy pokud technickou neřešíte jinak než standartně
  tedy pokud technickou neřešíte jinak než standartně  nevíc nenvím kde by jste chtěl sehnat přední led světla na I20 2015+
  nevíc nenvím kde by jste chtěl sehnat přední led světla na I20 2015+ Horší to bylo s kabeláží... spousta drátů navíc, jinak zapojený konektor v panelu auto/manual - no tak mi do oaka padnul na allegru hlavní kabelový svazek palubky pro verzi autoklimy, radio-navigace, ISG a autolight (neměl jsem.... neva DC stabilizator jde sehnat taky za 300-500 Kč)... Takže následovala demontáž palubky (kupodivu jednoduchý), výměna kabelového svazku v palubce, montáž komponent autoklimy, na allegru jsem koupil i origo navigaci (takže o bod výše radio s BT mi leží na stole), v servisu Hyundai senzor na úroveň světla (takže mi fungují automatické světlomety - musel jsme vyměnit i páčky pod volantem), rámeček plastový okolo navi... bohužel opět obložení střechy dolů - jiná anténa + kabeláž antény (radio + DAB + GPS), vše smontoval, a zase vše fungovalo
 Horší to bylo s kabeláží... spousta drátů navíc, jinak zapojený konektor v panelu auto/manual - no tak mi do oaka padnul na allegru hlavní kabelový svazek palubky pro verzi autoklimy, radio-navigace, ISG a autolight (neměl jsem.... neva DC stabilizator jde sehnat taky za 300-500 Kč)... Takže následovala demontáž palubky (kupodivu jednoduchý), výměna kabelového svazku v palubce, montáž komponent autoklimy, na allegru jsem koupil i origo navigaci (takže o bod výše radio s BT mi leží na stole), v servisu Hyundai senzor na úroveň světla (takže mi fungují automatické světlomety - musel jsme vyměnit i páčky pod volantem), rámeček plastový okolo navi... bohužel opět obložení střechy dolů - jiná anténa + kabeláž antény (radio + DAB + GPS), vše smontoval, a zase vše fungovalo  Takže teď mám autoklimu + origo rádio s dotykovým displejem a navi. Vyžadovalo to studium schématu, svazky se lišily jen v jednom detailu, který bylo nutné vyřešit a bez kterého bych to nikdy nenastartoval. Verze svazku pro navi má jinak zapojené propojení canbus mezi jednotkami vepředu a motorem (počítá totiž s couvací kamerou), takže bylo nutné to upravit natažením drátů navíc. Asi by šlo vykuchat nějaký svazek s autoklimou a přebastlit ho na to co je v autě... ale mě přišlo jednoduchý to vyměnit jako celek a jen upravit nutné. Možná si někdo řekne - proč tam cpal origo radio s navi, co toho moc neumí - no - protože jsem s ním sehnal i couvací kameru... tu teď domontuji přes Vánoce. Suma sumárum. kromě těch předních světel a předních mlhovek je auto téměř jako v nejvyšší výbavě.
 Takže teď mám autoklimu + origo rádio s dotykovým displejem a navi. Vyžadovalo to studium schématu, svazky se lišily jen v jednom detailu, který bylo nutné vyřešit a bez kterého bych to nikdy nenastartoval. Verze svazku pro navi má jinak zapojené propojení canbus mezi jednotkami vepředu a motorem (počítá totiž s couvací kamerou), takže bylo nutné to upravit natažením drátů navíc. Asi by šlo vykuchat nějaký svazek s autoklimou a přebastlit ho na to co je v autě... ale mě přišlo jednoduchý to vyměnit jako celek a jen upravit nutné. Možná si někdo řekne - proč tam cpal origo radio s navi, co toho moc neumí - no - protože jsem s ním sehnal i couvací kameru... tu teď domontuji přes Vánoce. Suma sumárum. kromě těch předních světel a předních mlhovek je auto téměř jako v nejvyšší výbavě.sakra na toto mám chuť už tak zo 3 rokyroman813 píše: 09 pro 2021, 23:17
- No a pak mě štvala manuální klimatizace... tak zase průzkum šlo by to předělat na automatickou?

Kupoval jsem nějaké kvalitnější (značky Aglint nebo Kantur) na alíkovi... svítí teda o dooost lip - výměna na minutku práce - lze i nasoukat se pod nárazník a zespodu - ideálka zastavit zádí nad nějakým zlomem (šikminou). Nenarazil jsem na 1ks balení - ale za tu cenu 2 ks...idam.i píše: 09 pro 2021, 23:41 Zjavne si toho vylepšil hodne a si ozaj šikovný.Mne by postačoval tip na správnu LEDku do cúvačky.Tá pôvodná je ako svätojánska muška.Díky.
Já na to sbíral odvahu taky asi 3 roky... Nakonec to nebylo tak těžké. Mechanika je sranda, elektrika byla horší. Přikládám foto z montáže auto-klimy, origo navi s GPS a DAB anténou a bonusovou výměnou předního kabelového svazku (namísto tahání extra drátů navíc).
| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |