 Kona, KIA e-Soul nebo e-Niro, Opel e-Corsa či e-Mokka, Peugeot e-208 nebo e-2008 atd., všechno auta segmentu B nebo SUV B (jen e-Niro je o třídu větší) tak se prostě s nějakou slušnou výbavou nedostaneš pod 900.000,--, s dobrou výbavou mega a pokud se začneme bavit o dojezdu 400 km a více, tak jsi obvykle přes 1,1. Ano, e-Niro je ještě výš, ale to je přeci jen auto o třídu větší. Je velkou otázkou jaký prostor a parametry nabídne nové Niro/e-Niro, které dorazí letos a které bude sdílet techniku zřejmě s novým IONIQem 3. Ale, že by cena výrazně klesla nečekám
 Kona, KIA e-Soul nebo e-Niro, Opel e-Corsa či e-Mokka, Peugeot e-208 nebo e-2008 atd., všechno auta segmentu B nebo SUV B (jen e-Niro je o třídu větší) tak se prostě s nějakou slušnou výbavou nedostaneš pod 900.000,--, s dobrou výbavou mega a pokud se začneme bavit o dojezdu 400 km a více, tak jsi obvykle přes 1,1. Ano, e-Niro je ještě výš, ale to je přeci jen auto o třídu větší. Je velkou otázkou jaký prostor a parametry nabídne nové Niro/e-Niro, které dorazí letos a které bude sdílet techniku zřejmě s novým IONIQem 3. Ale, že by cena výrazně klesla nečekám  .
 .To Mexican - Napsal jsi "necítil by som sa" - jasně jsi vyjádřil názor bez zkušenosti - to fakt pobavilo (a líbení a dobrý pocit fakt není totéž
 ). Nemáš zkušenost s reálnou funkčností a operačním prostorem těch zadních pididveří, ale označil jsi je za nepoužitelné...
 ). Nemáš zkušenost s reálnou funkčností a operačním prostorem těch zadních pididveří, ale označil jsi je za nepoužitelné...Hýkat nadšením nemusíš. Tak jako Ty bys zjevně nešel do téhle Mazdy, já bych nechtěl TOYOTU ani zadarmo - já ovšem tu zkušenost s ní mám. Hybrid od TOYOTy je sice lety prověřený, ale CVT vysavač s polomrtvým motorem 1,8 skutečně nedávám, a to jsou moje dynamické nároky hodně střízlivé, s motorem 2,0 už je cena i pro mě poněkud neskousnutelná. Nicméně samotné srovnávání HEV a BEV je postavené na hlavu. Kdo hledá HEV nepůjde k Mazdě, kdo hledá BEV nepůjde k TOYOTě.
TOYOTA už se dopracovala k PHEV, ale RAV4 fakt ne, to je zhruba stejná designová "ikona" jako Tucson NX4
 . Přitom stačilo vyměnit přední nárazník a jako rebrandované Suzuki je to celkem snesitelné
 . Přitom stačilo vyměnit přední nárazník a jako rebrandované Suzuki je to celkem snesitelné  .
 .


](./images/smilies/eusa_wall.gif) .
 .

 
 
 .
 . . Já naopak černé stropnice vyhledávám, líbí se mi to a působí to na mě útulně.
 . Já naopak černé stropnice vyhledávám, líbí se mi to a působí to na mě útulně.
 .
 .
 
  A valiť to na kolobežke v mojom veku,tak to sorry
  A valiť to na kolobežke v mojom veku,tak to sorry  
