Ahoj, používám CAR SCANER. Při vypalování se snižuje jak hodnota total sulphur mass, tak soot mass - viz. obrázek. Mám dvoulitr bez AdBlue. Poslední dobou to vypaluje po cca 200 km, jednou dokonce po 120 km. Spíše mne štve to občasné rozsvícení kontrolky "Zkontrolujte výfukový systém" (cca jednou za nádrž) - co to tak zatím sleduji, tak mám podezření, že se kontrolka rozsvítí, jakmile mi diferenciální tlak přeleze skokově přes 300 hPa. Ještě si to musím potvrdit.
Zajímalo by mne, jak DPF určuje kolik má sazí a síry? Předpokládám, že zaplněnost sazemi z diferenciálního tlaku, ale z čeho počítá nespálený obsah? Soot se nuluje, ale sulphur mass se jen sníží, pokaždé jinak.
S Adble mám druhý vůz Tucson 1,6 CRDi, ten se zatím chová ok. V diagnostice je vidět, že to vypalování funguje trochu jinak.

- Vypalování.jpg (66.36 KiB) Zobrazeno 840 x