Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Založte si své téma a představte svůj nový Hyundai Tucson ostatním

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20514
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Axel.Foley »

Koberce jsou drahé, šetřit se musí.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Reklama
 

Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

idam.i píše: 09 kvě 2025, 10:16 Style/Premium by som koberec čakal už z výroby. 8-[
Tak mi ukaž auto v této třídě,které má celý kufr v koberci,nemám to ani v CX3 ,ani v BMW řady 1,neměl jsem to ani v MB 140 , neměl to ani Ulysse v maxu
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8479
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ak si spominam, tak urcite Karoq. Neviem ako vsetky tie Cupry, ale myslim ze tiez tapec. Tunajsi majitelia budu vediel lepsie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

On ten koberec vyjde levněji než vstrikova forma,protože ten tvarují podtlakem. Možná vypadá i lépe . Ale na hlučnost je lepší podlepit plast.
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

Mexican píše: 11 dub 2025, 20:04 Dostalo sa mi velke privilegium - kamarat mi zavolal, ze by ma potreboval ako neodborne-odborneho poradcu pri kupe rocneho auta. Celkom dlho vyberal, riesil BEV ale nakoniec aj napriek faktu, ze ma na streche FVE vybral spalovak. Dal si vsak poradit hybrid :-)

Momentalne jazdia Konu 1.0Tgdi (6 rocna, 140kkm, manualna prevodovka) a rozhodol sa pre Konu. Ja uplne bez emocii, pretoze ani auto ani farba by nebol moj vyber. Zaujala ma vsak kombinacia 1,6GDi (atmosfera) a 6st A/T ktora je ta ista ako v Tucsonovi HEV. Systemovy vykon 105kw, plne dostacujuci aj pri sviznej testovacke so 4 dospelymi na palube. Fakt sa mi to zladenie motoru, prevodovky a hybridu pacilo a prijde mi, ze vykon zodpoveda velkosti a predpokladanemu vyuzitiu auta. Obute na 18", velmi pohodlne. Motor az na skutocne dynamicku jazdu drzany v rozumnych otackach, prislo mi ale ze pri jazde na dialnici je iny prevodovy pomer oproti Tucsonovi HEV (ten toci menej otacok pri 130)

Rocne auto so 17kkm za 660k. dve sady pneu, jedny disky. Cesta z Noveho Jicina do Brna na hraniciach limitu (bolo par zuzeni na Dialnici - vysledna spotreba 5,8l. Pocitam, ze pri dennom jazdeni to bude brat o liter menej nez nas Tucson

prijemna kombinacia na sedadlach - koza/latka. Elektricke ale bohuzial bez pamate. Vyhrievany volant, vsetky sesle. Elektricke dvere kufru,predna kapota plynove vzpery. Kedze je to 2024, je tam mnoho tych zlych asistentov. Ani za 2 hodiny jazdy nedobehol update cez OTA, takze furt prudil asistent pozornosti a rychlosti. Poriesime :-)

budem reportovat dalej, som moc zvedavy. Po dvoch dnoch su kamosi zatial nadseni :-)

Pokud má FVE na střeše,tak jsi mu poradil špatně,já už teď k Tucsonovi vybírám také elektro,protože ta střecha to dá. Já jezdím s naftou v 308 tam a zpet40km.
Koukám po ID3 a nebo možná Kona ,ale hybrid a plagin to už snad ani ne
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

A to s tím v baráku jedu dva byty.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8479
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ak by si cital pozorne Mlho, docital by si sa k tomu, ze aj napriek faktu ze FVE maju, rozhodli sa pre spalovak (ono, sami). A ze ja som im teda poradil aspon, nech urobia medzicestu a idu do HEV, nech to pomaly dostanu do ruk - to bola moja motivacia. Takto to bolo napisane v prispevku ktory si citoval

Ich motivacia nekupit BEV napriek elektrarni na streche a ostat pri ICE bola pravdepodobne nasledovna. Podme pocitat matiku 1.stupna zakladnej skoly. Pre udrzanie pozornosti dame bokom akekolvek naklady na nabijanie a budeme pocitat, ze sa bude nabijat doma zazracne cely rok len z FVE. Co v zime nebude, ale proste budme optimisti a nechame na nabijanie BEV kompletnu nulu. Musime vsak zvazit nakupnu cenu, tu na stranu dat nemozme

Elektricka Kona, ktora ma rok a nie je to taky ten trest pre cloveka (napriklad vybava Smart s 48KhW baterkou) bude aspon vo vybave Czech edition a bude mat 64kWh bateriu. Takze podla bazarovych ponuk, ktorych je malo budeme medzi 875 az 900 tisic kc. Pre pripomenutie za ten HEV dali 660k. Bohuzial su podobne ako ja normalni zamestnanci a tak cachrovanie s dotaciami nepripada do uvahy

Mame teda rozdiel 215 az 240 tisic kc rozdiel medzi HEV a BEV Konou. Znova budem optimista a budem verit BEV a nechame ten rozdiel na 200 000kc
Vieme, ze eKona podobne ako ine EV zaracne nepotrebuju servis a tak si neodlozime ziadne peniaze bokom. Takze servisne naklady budu nula. Budeme dychat hnusny vzduch cez mnohorocny filter, nebudeme riesit brzdy ani podvozok. Proste nula. U HEV kony si bokom odlozime 50 000kc na bezny autorizovany Hyundai servis a budem pocitat s nakladmi ktore platim ja u Tucsona HEV s menzim pridavkom za lenivost. Takze 7500kc/rok/15 000km

Ostane nam teda po odlozeni penazi na servis z tych 200 000kc rozdiel 150 000kc. Kona HEV (a to mam teraz informacie od nich, maju uz za sebou aj roadtrip po Bavorsku) bude v pohode jazdit do 6,0l. Co znamena, ze pri cene benzinu okolo 37kc bude naklad na palivo na kilometer 2,22kc. Co mozme rozhodit do tych 150 000kc rozdielu a dostaneme sa na cca 68 000km, ktore budu mat uz teraz v podstate predplatene. Co pri najazde 15 000km znamena 4,5 roka bezstarostneho jazdenia. A vratme sa k servisu - 4,5 roka x 7500kc servisna prehliadka je do 34 000kc. Za 16 000kc mozu este povyletovat s prenocovanim, dat si niekde par krat dobru veceru a podobne

Ze som niekomu poradil spatne? Mozno budu mat smlolu na kus, moze sa stat. Ale myslim, ze celkovo to nebol pre nich zly vyber. Proste nieco chceli, na niecom im zalezalo. Dohnane do extremu si s FVE na streche mozes kupit elekorobicykel a usestris oproti autu este viac.

A to sme pocitali samozrejme s faktom, ze clovek ma hotovost. Tz nebude si brat uver, pretoze ako vieme uver ma urok. A aj pri 4-5% uroku z rozdielu 200 000kc zaplatime pri rozumnej splatke celkom vela penazi extra. A je rozdiel ak cloveku prave na ucte ostane hotovost vo vyske 200k a moze s nou pracovat (riesit ine veci, investicie, spotrebne zalezitosti atd) a tu hotovost nemat

Oni to vyriesili uplne inak - z vyrazne nizsej ceny, ktoru museli zaplatit za HEV oproti BEV im ostane sice menej na jazdenie, ale budu instalovat klimatizaciu do domu za cca 60kkc. Ktora realne pomoze na jar a jesen (bude temperovat barak) a v lete ho bude chladit. Zadarmo, len z prebytkov FVE. To povazujem za vyrazne lepsiu investiciu ako priplacat tretinu do toho isteho auta. Spatne by som im poradil v momente ak by som ich prave nasmeroval na jazdeny id3 8) Kazdeho vsak osobna vec, je to mimo mna
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1325
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od mnkk »

Mexican píše: 22 dub 2025, 21:19 som rad, ze som sa zavesil za jedneho kolegu co tiez jazdi 120 aby som to cvakol a nemusel zastavovat. Ziadne prelety hviezd sa nekonaju, nie som Turek :twisted: takze lietam pomaly a nizko
Včera sa mi stala nemilá vec. Idem si veselo v kolone rýchlosťou 20km/h po dialnici okolo nehody. Vravim si, odfotim si ju. Odfotil som 1 fotku a mrd, za 3 minúty ma mali pomáhači-chrániči a 4 body + 2500Kč. Takže tebe aj ostatným, dávajte si bacha. Nechápem kde a ako ma videli, ale videli. :roll:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8479
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ja si teda nehody nefotim. Prijde mi to neeticke
Svojho casu (dva roky dozadu) som dostal 500kc za drzanie telefonu. Siel som v Stonicu myslim ze to bolo vo Valaskych kloboukoch a zdvihol som telefon do ruky pretoze mi infotainment napisal "nekompatibilne zariadnenie", tak som chcel restartovat BT + vycistit cache. A bum, za mnou cajti. Nevykrucal som sa, moja blbost
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1325
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od mnkk »

Tiež som sa nevykrucal, normalne som sa priznal. Neetické asi hej, ukazujem to mojim deťom. Nezneužívam to. Bola to nehoda 5tich áut, to bežne nevidia. Ľudia pri tom neboli. Každopádne už ma to nabudúce nenapadne. :?

EDIT: Pointa bola, že už to je pekne drahé a hlavne za 4 body. :wink:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8479
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

ten moment, ked AccSon s HEV sedi smutne v kute vidiac, zs Stonic dava okresky/mesto (Zlin/Hradiste) s prehladom a pohodovou spotrebou
Nebyt viacerych uzavierok na E50, bola by priemerka na urovni 65-67 km/h co povazujem za rozumny standard v nasej oblasti
V spojeni s nepremiovym benalom z Avie za 31.90 ta cesta vysla na 1,34kc/km. Tu vidim, ze riesit EV je stale pre mna zbytocnost. Najma pri najazde do 10kkm/rocne

Myslim, ze by pri podobnom jazdeni mal Tucson HEV na PP o liter viac. Stale nerozumiem, preco H/K nerobi hybrid (HEV) v kategorii aut Stonic/Bayon. Ludia by im trhali ruky (a ja tiez). Inak prijde mi, ze posledne roky tych Stonicov vidim celkom dost, aj v CR aj v zahranici - predava sa stabilne https://www.goodcarbadcar.net/kia-stonic-sales-figures/
Přílohy
1749459940823.jpg
1749459940823.jpg (208.72 KiB) Zobrazeno 201 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

mnkk píše: 12 kvě 2025, 12:26
Mexican píše: 22 dub 2025, 21:19 som rad, ze som sa zavesil za jedneho kolegu co tiez jazdi 120 aby som to cvakol a nemusel zastavovat. Ziadne prelety hviezd sa nekonaju, nie som Turek :twisted: takze lietam pomaly a nizko
Včera sa mi stala nemilá vec. Idem si veselo v kolone rýchlosťou 20km/h po dialnici okolo nehody. Vravim si, odfotim si ju. Odfotil som 1 fotku a mrd, za 3 minúty ma mali pomáhači-chrániči a 4 body + 2500Kč. Takže tebe aj ostatným, dávajte si bacha. Nechápem kde a ako ma videli, ale videli. :roll:
Se nediv,měl jsi v ruce telefon či jiné záznamové zařízení. Tak to je.
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

Mexican píše: 12 kvě 2025, 08:49 ak by si cital pozorne Mlho, docital by si sa k tomu, ze aj napriek faktu ze FVE maju, rozhodli sa pre spalovak (ono, sami). A ze ja som im teda poradil aspon, nech urobia medzicestu a idu do HEV, nech to pomaly dostanu do ruk - to bola moja motivacia. Takto to bolo napisane v prispevku ktory si citoval

Ich motivacia nekupit BEV napriek elektrarni na streche a ostat pri ICE bola pravdepodobne nasledovna. Podme pocitat matiku 1.stupna zakladnej skoly. Pre udrzanie pozornosti dame bokom akekolvek naklady na nabijanie a budeme pocitat, ze sa bude nabijat doma zazracne cely rok len z FVE. Co v zime nebude, ale proste budme optimisti a nechame na nabijanie BEV kompletnu nulu. Musime vsak zvazit nakupnu cenu, tu na stranu dat nemozme

Elektricka Kona, ktora ma rok a nie je to taky ten trest pre cloveka (napriklad vybava Smart s 48KhW baterkou) bude aspon vo vybave Czech edition a bude mat 64kWh bateriu. Takze podla bazarovych ponuk, ktorych je malo budeme medzi 875 az 900 tisic kc. Pre pripomenutie za ten HEV dali 660k. Bohuzial su podobne ako ja normalni zamestnanci a tak cachrovanie s dotaciami nepripada do uvahy

Mame teda rozdiel 215 az 240 tisic kc rozdiel medzi HEV a BEV Konou. Znova budem optimista a budem verit BEV a nechame ten rozdiel na 200 000kc
Vieme, ze eKona podobne ako ine EV zaracne nepotrebuju servis a tak si neodlozime ziadne peniaze bokom. Takze servisne naklady budu nula. Budeme dychat hnusny vzduch cez mnohorocny filter, nebudeme riesit brzdy ani podvozok. Proste nula. U HEV kony si bokom odlozime 50 000kc na bezny autorizovany Hyundai servis a budem pocitat s nakladmi ktore platim ja u Tucsona HEV s menzim pridavkom za lenivost. Takze 7500kc/rok/15 000km

Ostane nam teda po odlozeni penazi na servis z tych 200 000kc rozdiel 150 000kc. Kona HEV (a to mam teraz informacie od nich, maju uz za sebou aj roadtrip po Bavorsku) bude v pohode jazdit do 6,0l. Co znamena, ze pri cene benzinu okolo 37kc bude naklad na palivo na kilometer 2,22kc. Co mozme rozhodit do tych 150 000kc rozdielu a dostaneme sa na cca 68 000km, ktore budu mat uz teraz v podstate predplatene. Co pri najazde 15 000km znamena 4,5 roka bezstarostneho jazdenia. A vratme sa k servisu - 4,5 roka x 7500kc servisna prehliadka je do 34 000kc. Za 16 000kc mozu este povyletovat s prenocovanim, dat si niekde par krat dobru veceru a podobne

Ze som niekomu poradil spatne? Mozno budu mat smlolu na kus, moze sa stat. Ale myslim, ze celkovo to nebol pre nich zly vyber. Proste nieco chceli, na niecom im zalezalo. Dohnane do extremu si s FVE na streche mozes kupit elekorobicykel a usestris oproti autu este viac.

A to sme pocitali samozrejme s faktom, ze clovek ma hotovost. Tz nebude si brat uver, pretoze ako vieme uver ma urok. A aj pri 4-5% uroku z rozdielu 200 000kc zaplatime pri rozumnej splatke celkom vela penazi extra. A je rozdiel ak cloveku prave na ucte ostane hotovost vo vyske 200k a moze s nou pracovat (riesit ine veci, investicie, spotrebne zalezitosti atd) a tu hotovost nemat

Oni to vyriesili uplne inak - z vyrazne nizsej ceny, ktoru museli zaplatit za HEV oproti BEV im ostane sice menej na jazdenie, ale budu instalovat klimatizaciu do domu za cca 60kkc. Ktora realne pomoze na jar a jesen (bude temperovat barak) a v lete ho bude chladit. Zadarmo, len z prebytkov FVE. To povazujem za vyrazne lepsiu investiciu ako priplacat tretinu do toho isteho auta. Spatne by som im poradil v momente ak by som ich prave nasmeroval na jazdeny id3 8) Kazdeho vsak osobna vec, je to mimo mna
Počítat mě nemusíš učit, jináč bych nevlastnil vše co mám asi tak. A nové elektro bych asi teď sám na sebe taky nekoupil,ale 2-3 roky staré ID3 mi problém nedělá . Rozhodně lepší volba.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8479
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mexican »

2-3 roky stare elektro bude mat podobny financny rozdiel ako 2-3 rocny benzin. Proste celkovo ten financny rozostup je problem. Ale len dotoho, niekto tie bazarove lezaky z operakov kupovat musi :-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mi.Ha.
**
Příspěvky: 379
Registrován: 18 led 2022, 23:40

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Příspěvek od Mi.Ha. »

Tak mi ukaž kolik jich tady z těch operáků leží a když už,tak já pro něj zajedu ven. Asi tak. A byla by blbost ty solary na to nevyužít,když už na střeše jsou,teď z toho jedu dva byty i výkup a budu dávat další baterii a panely,nemluvě o tom,že WB venku u toho byl gratis.
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Auta členů“