Ahoj.
Já mám v garážích pár zajímavých kousků

. Coupe 2gen.,Veloster i Genesis Coupe 2 gen. Podle roku výroby budeš mít první generaci. I když základ karoserie a objem motoru vypadají podobně,tak vše je úplně jinak

. Ale bezproblémová spolehlivost a radost z jízdy, bude asi podobná. Rozdíl je ve výkonu 3,8 V6-v druhé gen. díky přímému vstřiku přidává o 35kw-40kw víc a víc i na toč. momentu. Převodovka je v 1g-šestistupňová v 2 gen-má osm stupňů. I vnitřek je lépe řešen. Díky tomu, že auto je dost velké, tak vnitřek je prostorný, kufr až až velký-jen vstup omezuje pouze otevíratelné víko kufru(bez okna), což je správně, protože díky tomu je karoserie správně sportovně tuhá. Zadní sedadla jsou pohodlná,prostorná, na nohy je díky velkému rozvoru,na coupe, mraky místa, ale na hlavu moc ne-Korejec je v pohodě,ale Čech má hlavu ohnutou o střechu

.
Druhovýroba běžných dílů (destičky,kotouče,filtry,svíčky...) je pestrá a kupodivu za pár korun. Olej měním u všech aut po 15 tis.km (i když mají psáno po 30000km). Já mám na Genesisu zatím najeto něco k 50tis.km,takže jsem kromě předních destiček, oleje a filtrů nic neměnil

Jízda je díky výkonu, zadnímu náhonu a samosvoru--- radostí

. Je potřeba se trochu povozit a tohle auto tě chytne hned. Síly a parádního zvuku V6 motoru, v podobě nasraného medvěda

.si budeš užívat. Při běžné jízdě v rámci předpisů se motor jen překuluje kolem 1500 otáček, kopec nekopec a v autě je ticho(víc je slyšet hluk od kol),spotřeba je 8,5-9l. V případě potřeby, stačí polechtat pedál, převodovka podřadí o 5 stupňů a auto zběsile vyrazí

. Jestli má tvůj motor 139 000km,tak by měl být teprve zaběhnutý a jestli mu někdo dal třeba jen zákl.péči,tak nebude mít problém naběhat dalších 200t. Mnohokrát se mi stalo, že se lidi chodí ptát, co je to za auto. Je příjemné, nemít masovku (první generace se do Evropy dovezlo poměrně dost,ale stále je ho vzácnost potkat.Druhé generace jen 367 kusů. Já jsem si ho dovezl, ze zastoupení

z Norimberka. Česko dostalo 3ks a ty dostal FAČR-fotbal.svaz, v rámci propagace a sponzoringu

a českého fotbalu

).
Pokud tvůj Genesis není nějaká bouračková slepenina, tak máš mé doporučení. Je to parádní svezení, s nízkými provozními náklady, vzhledem k radosti, kterou to auto dělá.
Přeji šťastnou ruku při nákupu.
