Hyundai Genesis 3.8 V6

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi vozu Hyundai (ne Hyunday).

Moderátoři: Farrael, Lantra Luke, Moderátoři

Odpovědět
Bonboncz
Příspěvky: 1
Registrován: 02 srp 2025, 20:30

Hyundai Genesis 3.8 V6

Příspěvek od Bonboncz »

Ahojte všetci,

volám sa Laci a som tu nový. Som automobilový nadšenec, ktorý má rád výnimočné autá s charakterom, a práve preto ma zaujal Hyundai Genesis 3.8 V6 z roku 2012. Momentálne zvažujem jeho kúpu a rád by som sa poradil s niekým, kto má s týmto modelom reálne skúsenosti.

Auto, ktoré mám vyhliadnuté, má najazdené cca 139 000 km, bolo pravidelne servisované, ale v minulosti malo niekoľko poistných udalostí (zadné čelo, pravá strana). VIN je KMHGC41DBCU170286, ak by niekto vedel viac.

Zaujímalo by ma hlavne:

🔧 Najčastejšie poruchy a závady – čo sa zvykne kaziť, na čo si dať pozor pri obhliadke?

💸 Ceny servisu a náhradných dielov – je údržba drahá? Robíte si niečo svojpomocne?

🛠️ Odporúčané intervaly výmeny oleja, rozvodov, brzdových komponentov a pod.

📉 Skúsenosti s poklesom hodnoty auta – oplatí sa to ako dlhodobá investícia?

Budem veľmi vďačný za každú radu, skúsenosť alebo odporúčanie. 🙏 Chcem sa rozhodnúť rozumne a s otvorenými očami, a preto si vážim každú spätnú väzbu od vás, skúsenejších členov fóra.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Hyundai Genesis 3.8 V6

Příspěvek od Borek »

Ahoj.
Já mám v garážích pár zajímavých kousků :hyu: . Coupe 2gen.,Veloster i Genesis Coupe 2 gen. Podle roku výroby budeš mít první generaci. I když základ karoserie a objem motoru vypadají podobně,tak vše je úplně jinak :D . Ale bezproblémová spolehlivost a radost z jízdy, bude asi podobná. Rozdíl je ve výkonu 3,8 V6-v druhé gen. díky přímému vstřiku přidává o 35kw-40kw víc a víc i na toč. momentu. Převodovka je v 1g-šestistupňová v 2 gen-má osm stupňů. I vnitřek je lépe řešen. Díky tomu, že auto je dost velké, tak vnitřek je prostorný, kufr až až velký-jen vstup omezuje pouze otevíratelné víko kufru(bez okna), což je správně, protože díky tomu je karoserie správně sportovně tuhá. Zadní sedadla jsou pohodlná,prostorná, na nohy je díky velkému rozvoru,na coupe, mraky místa, ale na hlavu moc ne-Korejec je v pohodě,ale Čech má hlavu ohnutou o střechu :D .
Druhovýroba běžných dílů (destičky,kotouče,filtry,svíčky...) je pestrá a kupodivu za pár korun. Olej měním u všech aut po 15 tis.km (i když mají psáno po 30000km). Já mám na Genesisu zatím najeto něco k 50tis.km,takže jsem kromě předních destiček, oleje a filtrů nic neměnil :D Jízda je díky výkonu, zadnímu náhonu a samosvoru--- radostí =D> . Je potřeba se trochu povozit a tohle auto tě chytne hned. Síly a parádního zvuku V6 motoru, v podobě nasraného medvěda 8-[ .si budeš užívat. Při běžné jízdě v rámci předpisů se motor jen překuluje kolem 1500 otáček, kopec nekopec a v autě je ticho(víc je slyšet hluk od kol),spotřeba je 8,5-9l. V případě potřeby, stačí polechtat pedál, převodovka podřadí o 5 stupňů a auto zběsile vyrazí [-o< 8-[ . Jestli má tvůj motor 139 000km,tak by měl být teprve zaběhnutý a jestli mu někdo dal třeba jen zákl.péči,tak nebude mít problém naběhat dalších 200t. Mnohokrát se mi stalo, že se lidi chodí ptát, co je to za auto. Je příjemné, nemít masovku (první generace se do Evropy dovezlo poměrně dost,ale stále je ho vzácnost potkat.Druhé generace jen 367 kusů. Já jsem si ho dovezl, ze zastoupení :hyu: z Norimberka. Česko dostalo 3ks a ty dostal FAČR-fotbal.svaz, v rámci propagace a sponzoringu :hyu: a českého fotbalu :D).
Pokud tvůj Genesis není nějaká bouračková slepenina, tak máš mé doporučení. Je to parádní svezení, s nízkými provozními náklady, vzhledem k radosti, kterou to auto dělá. :D/
Přeji šťastnou ruku při nákupu. :D
Přílohy
10.jpg
10.jpg (462.22 KiB) Zobrazeno 1179 x
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 222
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Hyundai Genesis 3.8 V6

Příspěvek od tr2700automat »

Auto Hyundai Genesis o který máš zájem dle VIN, bylo vyrobeno v roce 2011 09 24, dovoz a prodej byl v ČR, má externí barvu Hyper Silver Metallic (kód NY), barva interiéru je béžová (kód M5) a kód motoru je G6DJBA749023.

Dle Ministerstva dopravy a VIN ( https://kontrolatachometru.cz/ ) existuje tento zveřejněný seznam prohlídek:
Seznam prohlídek - VIN KMHGC41DBCU170286
Datum prohlídky Prohlídka Číslo protokolu Druh prohlídky Stav km Poznámka
12.04.2024 STK CZ-3770-24-04-0754 Pravidelná 137 371
12.04.2024 SME CZ-472206-24-04-0509 Pravidelná 137 371
12.04.2022 STK CZ-3770-22-04-0617 Pravidelná 133 250
12.04.2022 SME CZ-472206-22-04-0307 Pravidelná 133 250
15.04.2020 STK CZ-3770-20-04-0564 Pravidelná 98 045
15.04.2020 SME CZ-472206-20-04-0372 Pravidelná 98 045
16.04.2018 STK CZ-3770-18-04-0920 Pravidelná 56 349
16.04.2018 SME CZ-472206-18-04-0522 Pravidelná 56 349
14.02.2018 STK CZ-3715-18-02-0509 Evidenční kontrola 55 065
20.04.2016 STK CZ-3726-16-04-0610 Pravidelná 39 098
Hyundai Trajet 2.7l, šestiválec, 127kw, automat, black color, pracant v plné palbě na cestách
Hyundai Tiburon GK (2.generace)-2.0l, 102kw, silver color, v servisu pro výměnu motoru.
Uživatelský avatar
tr2700automat
**
Příspěvky: 222
Registrován: 12 led 2012, 08:05

Re: Hyundai Genesis 3.8 V6

Příspěvek od tr2700automat »

Mezi roky 2018 až 2020 auto najelo přibližně 40.000 km to jest 20.000 km ročně, to stejné mezi 2020 až 2022, v roce 2022 až do roku 2024 jen 4.000 km, auto asi stálo, dej si na to pozor, zda to bylo s nějaké poruchy.
Hyundai Trajet 2.7l, šestiválec, 127kw, automat, black color, pracant v plné palbě na cestách
Hyundai Tiburon GK (2.generace)-2.0l, 102kw, silver color, v servisu pro výměnu motoru.
Odpovědět

Zpět na „Koupě ojetého nebo nového vozu Hyundai“