Getz jako první auto

Moderátoři: vipe, Moderátoři

Lakii
*
Příspěvky: 10
Registrován: 21 pro 2010, 20:16

Getz jako první auto

Příspěvek od Lakii »

Zdravím všechny Hyundaisty! :) Chci se s Vámi poradit o ojetém Getzovi o kterém uvažuju - jestli je pro mě vhodný. Bude to mé první auto a zároveň budu mít v podstatě ještě teplej řidičák (je mi 22, ale dřív jsem se k tomu nedostal). Getz se mi líbí a myslím že by mi mohl vyhovovat, ale mám trochu strach z pár věcí. Jezdit s ním budu občas po městě, ale v drtivé většině trasu Jizerky - Praha (většina cesty po dálnici) s kolem nebo lyžema na střeše a nevím, jestli je to pro tohle auto to pravé, mám zkušenost po dálnici s Yarisem a když projel kamion, docela to s ním zamávalo. Další z čeho mám strach je jak se do něj nasoukám - mám +- 185 cm. A pak samozřejmě bezpečnost...

Protože jsem student, tak spotřeba je pro mě naprosto klíčová. Nějaký zběsilosti v autě provádět nehodlám, i když řídím rád, motorismus je pro mě pořád spíš snaha o bezpečný přesun z místa A do místa B :-) Mám do getze jít, nebo ne?

Předem moc děkuju za Vaše názory a zkušenosti!
Reklama
 

Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Re: Getz jako první auto

Příspěvek od Birkof »

Ahoj,
je mi stejně jako tobě, akorát jsem o něco menší :D
Auto jsem si koupil jako čerstvě zaměstnaný na dojíždění po trase Žatec- Praha Smíchov. Zhruba 80 km třikrát týdně tam a zpět + nějaké toulky po celé republice, takže roční nájezd mám zhruba 30tis.
Pokud máš v plánu jezdit podobné dálky a nájezd, tak doporučuji Diesel, ovšem novější model, teď už se dá sehnat za hodně dobrou cenu.
Auto mě do 150tis. km nezlobilo, teď už je to znatelně horší, ale je to i tím, že jsem nevěděl, jak se k modernímu dieselu chovat.