Vyber horskeho kola
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Vyber horskeho kola
Cauvec, je tu nekdo z teto branze?
Mam par dotazu.. Shanim kolo na obcasne vyjizdky za dum do lesa, po poli a tak... Nic extra, spis na vycisteni hlavy a protahnuti tela. Cena +- 10 000,-. Merim 180 cm a vazim 80 kg. Nejake tipy na kola? Libi se mi gt avalanche treba http://www.onroad.cz/42405-gt/74053-gt- ... -2-0-disc/. Je to tezky nastrel, nikdy jsem se tomu nevenoval, nevim nic o znackach, komponentech, proto se ptam, nez vyrazim obchazet obchody.
Diky
Mam par dotazu.. Shanim kolo na obcasne vyjizdky za dum do lesa, po poli a tak... Nic extra, spis na vycisteni hlavy a protahnuti tela. Cena +- 10 000,-. Merim 180 cm a vazim 80 kg. Nejake tipy na kola? Libi se mi gt avalanche treba http://www.onroad.cz/42405-gt/74053-gt- ... -2-0-disc/. Je to tezky nastrel, nikdy jsem se tomu nevenoval, nevim nic o znackach, komponentech, proto se ptam, nez vyrazim obchazet obchody.
Diky
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Reklama
Re: Vyber horskeho kola
No rada je docela těžká. Nevím kde začít, asi takto. U kola kupuješ vlastně kostru, ostatní je stavebnice. Čím bude kolo lacinější tím budou komponenty nepřesnější a těší a húř budou fungovat. To hůř raději do závorky, fungovat budou. Jako máš víno v krabici za 20 a nebo sedmičku za 200. To ale většina uživatelů nepozná a věnuje se více okolí kudy jede než tomu, jak tam padají kvalty. Zjednodušeně řečeno. Pokud zůstaneš u toho, že budeš jezdit za barákem ročně cca 1000km OK kola za deset stačí. Jakékoliv značky, běžné značky. Když budeš jezdit víc, časem tam dáš lepší řezení, brzdy atd. Řetěz kazeta se mění normálně u všech řad. U této cenové kategorie bude všechno levné. Vidlice tam nějaká bude, nějak to bude asi tlumit, řazení asi 3x8 a asi bude řadit , ale pojedeš. Dá se říct že se kolo pak dá postupně tunit lepšíma komponentama a pak třeba i vyměnit rám. Cokoliv je záměnné a dá se koupit nové nebo na aukru levněji použité atd. Tak nějaká rada ať se z toho nevykecám. Mě vždycky dobře posloužilo kolo Author. Každej má rád jinou značku, tady to je trochu masovka něco jako škodofky v čechách. Je to česká značka dělaná na tajvanu. Dneska až na pár vyjímek se všechny kostry vaří na tajvanu. Za deset je třeba http://www.author.cz/kola/2012/mystic-2012/ . Teda myslím že ho na netu kolem deseti najdeš. Aha spíš ne . Tak potom http://www.author.cz/kola/2012/solution-2012/ . No čím budeš víc špekulovat a číst víc o kolech tím se ti závěr výběru bude vzdalovat až si kolo postavíš sám z nakoupených dílů za 30 tisíc . Tak hodně zábavy.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Vyber horskeho kola
Diky diky...
Zase jsem o neco chytrejsi.
Co treba odpruzena vidlice? je jedno jestli vzduchove odpruzeni nebo olejove?
Co treba brzdy? je jedno jestli kotouce nebo klasicke?
Co treba slapky? na pevny cyklisticky boty nebo staci na normalni boty
- dotazy jsou smerovany na kolo za tech +- 10 000 na obcasne vyjizdky.
Zase jsem o neco chytrejsi.
Co treba odpruzena vidlice? je jedno jestli vzduchove odpruzeni nebo olejove?
Co treba brzdy? je jedno jestli kotouce nebo klasicke?
Co treba slapky? na pevny cyklisticky boty nebo staci na normalni boty
- dotazy jsou smerovany na kolo za tech +- 10 000 na obcasne vyjizdky.
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
myslim, ze ten Author Mystic je viac nez dobra volba pre rekracneho cyklistu. Ten Solution nema kotuce (naco vlastne v tejto kategorii). Jedna ze tie pridaju spolu nejake to kilo navyse a jednak to vo vacsine pripadov brzdi uplne rovnako. Teda ak nejazdis 3-5km zjazdy kde si stale zahaknuty na brzdach
Ten Avalanche je IMHO katastrofa a skoda penazi
olejovo-pruzinove vydlice su stavane na cca 75kg jazdca. Vzduchova vydlica stoji cosi navyse, pre rekracne jazdenie je ale cca 1000kc navyse otazna investicia. Ja osobne jazdim aj relativne drsne veci na bicykli postavenom na Schwinn Searcher, to je ale hybrid a vacsina cesckych cyklistov z nejakeho mne nejasneho dovodu pozaduje 26" MTB
pouzivat SPD na rekracne jazdenie je tiez skoda penazi. Ono za tych cca 2500kc navyse dostanes lepsi bicykel a prilbu, to su rozumnejsie investovane bubaky (tiez moj nazor). Ja som si ich kupil az nedavno, do mesta a na frekventovane cyklocesty je to otazne, do kopcov na asfalt super - v lesoch a v taszom terene to chce uz mat cosi najazdene. Ak najazdis do 1000 km rocne tak by som ja osobne nedoporucoval zaoberat sa SPD
Ten Avalanche je IMHO katastrofa a skoda penazi
olejovo-pruzinove vydlice su stavane na cca 75kg jazdca. Vzduchova vydlica stoji cosi navyse, pre rekracne jazdenie je ale cca 1000kc navyse otazna investicia. Ja osobne jazdim aj relativne drsne veci na bicykli postavenom na Schwinn Searcher, to je ale hybrid a vacsina cesckych cyklistov z nejakeho mne nejasneho dovodu pozaduje 26" MTB
pouzivat SPD na rekracne jazdenie je tiez skoda penazi. Ono za tych cca 2500kc navyse dostanes lepsi bicykel a prilbu, to su rozumnejsie investovane bubaky (tiez moj nazor). Ja som si ich kupil az nedavno, do mesta a na frekventovane cyklocesty je to otazne, do kopcov na asfalt super - v lesoch a v taszom terene to chce uz mat cosi najazdene. Ak najazdis do 1000 km rocne tak by som ja osobne nedoporucoval zaoberat sa SPD
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
Re: Vyber horskeho kola
Ahoj,tak z branze primo nejsem uz nejaky patek,ale nekolik let to byl muj zivot.k veci... Kolo z 10 tisic je naprosty minimum,ktery za to muzes dat,pak jen supermarket.ale vypadas,ze to vis a ze od toho necekas nic vic,nez ti to muze dat... Odpruzena vidlice,no radsi nic nez vidlici na kole za 10,ale oni ti ji tam stejne daji,takze tam proste bude,ale nic od ni necekej,pruzit bude.co se tyce brzd,radeji celistove(vecka),protoze ty mechanicky kotoucovky co tam budou lepe brzdit nebudou a co nevidet ti zacnou vibrovat,vrzat atd.... Pedaly,ty tam budes mit nejspis obycejny a pro rekreacni jezdeni je to v pohode.kdybysi chtel jezdit vic tak vez,ze naslapny pedaly(SPD) jsou nebe a dudy a jizda na kole se stava necim docela jinym.
Osobne jsem si kolo postavil z dilu a vyslo me vic nez auto...nerikam ze to bylo rozumny,ale jizda na nem je neco uplne jinyho.
Co se tyce castky,kde zacinaji dobry kola,to je nekde nad 30 tisic,takze za tech 10 to sluzbu udela,ale vyhybej se rozlisovani vidlice vzduchova,olejova,pedaly naslapny,obycejny...mas to uplne jedno.a radsi si nenech vnutit tyhle ficury na kolo za tuhle cenu.
Osobne bych sel do znackovyho,ikdyz na nejakem noname budou lepsi komponenty.
Osobne jsem si kolo postavil z dilu a vyslo me vic nez auto...nerikam ze to bylo rozumny,ale jizda na nem je neco uplne jinyho.
Co se tyce castky,kde zacinaji dobry kola,to je nekde nad 30 tisic,takze za tech 10 to sluzbu udela,ale vyhybej se rozlisovani vidlice vzduchova,olejova,pedaly naslapny,obycejny...mas to uplne jedno.a radsi si nenech vnutit tyhle ficury na kolo za tuhle cenu.
Osobne bych sel do znackovyho,ikdyz na nejakem noname budou lepsi komponenty.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Vyber horskeho kola
To záleží na co to chceš, máme a je to jako moje 10 let staré kolo službu udělá, nikdo ho neukradne ale taky žádná radost. Pokud nebudeš aktivní jezdec tak i těch 10.000,- je moc. A na to na co to chceš ti stačí i kolo hotové někde z hervisu apod. pokud chceš oslňovat nebo mít slušný stroj tak od 1000€ nahoru. Moje ségra tím žije a mají doma prmanentně asi 15 různých kol (které neustále oběňují od cca 20.000,- do 60.000,-) , takže ty rozdíly docela dost vidím a pokud bych chtěl kolo nové tak míň jak 20.000,- bych nedal. Odpružená vidle základ a kotoučové brzdy taky, když je mokro nebo zajedeš do bláta je to velký rozdíl.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
také doporučuji se podívat po kole alespoň okolo 20ti kkč. Občas se na specializovaných serverech najde krásná bazarovka... Jak tu někdo psal, je to o kompenentech co na tom jsou - ty supermarketové ti v bike servisech odmítnou nastavovat, protože to ani nejde Já sám mám Treka a pokukuji pro RB ale to je trochu jinde Každopádně hodně ušetříš, když koupíš/seženeš loňský modelový rok...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Vyber horskeho kola
Bazarovka je výborné řešení, jenže pokud tomu člověk nerozumí tak může šlápnout vedle. Baźarovku jednině s poradcem, loňský nový model ideální. A jelikož je to těžké rozhodování tak mám pořád starou šunku a nakonec vždy zjistím, že je to pro moje potřeby ideál.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
ono hovorit, ze dobry hardtail zacina od 30 000kc je podobne tvrdenie ako ze dobre auto zacina od 500 000 kc. Na sportove vyzitie je to tak nejak to akceptovatelne minimum, clovek si vsak vela zabavy uzije aj s niecim lacnejsim
hmotnostny rozdiel je kilo ( a to som optimista), na pohyblivych dieloch byvaju paradoxne podobne komponenty u tych 30 k a povedzme 15k (tym myslim rafky, naboje, kazety).. ci je tam 2010 Deore alebo 2011 SLX je v 99% uplne jedno.
Je vzdy mozne kupit rok starsi rocnik (teda novy bicykel z vypredaja napr 2010 - predavaju sa napr v obchode mojekolo.cz.
Borec chce investovat 10 000kc, takze asi by bolo rozumne sa pohybovat v tych 10 000kc. Za to dostane uz spominane Authory, pripadne rozumne kombinuje diely aj slovenska firma Dema. Ono aj ten trek robi bicykle od 7000kc a konci na cene i20 v strednej vybave. Ja by som tak nejak nechal financnu hranicu a urcit by som ako meritko urovne vybavu Deore. Ale tym myslim vsetko (prehadzovac, naboje, kazeta, retaz, presmykovac, kluky). Jedine co potrebuje mat ram je aby uzivatelovi sadla geometria. Mysliet, ze u "dobrych" bicyklov je nejak vyrazne lepsi ram je tak trochu out. Da sa kupit hlinikovy predstavec, da sa kupit karbonovy. Rozdiel je znacny, hmostnostny rozdiel je zanedbatelny. Karbonovy ram je oproti dobre urobenemu hlinikovemu cca o kilo lahsi (dav 3 vs 4 kg) A takto sa da ist od komponety k ku komponente. Vela ludi sklada bicykle a osobne si myslim, ze su schopni poskladat za 12-13 000 vyrovnany bicykel tym ktore sa predavaju za 20-25 000 kc
hmotnostny rozdiel je kilo ( a to som optimista), na pohyblivych dieloch byvaju paradoxne podobne komponenty u tych 30 k a povedzme 15k (tym myslim rafky, naboje, kazety).. ci je tam 2010 Deore alebo 2011 SLX je v 99% uplne jedno.
Je vzdy mozne kupit rok starsi rocnik (teda novy bicykel z vypredaja napr 2010 - predavaju sa napr v obchode mojekolo.cz.
Borec chce investovat 10 000kc, takze asi by bolo rozumne sa pohybovat v tych 10 000kc. Za to dostane uz spominane Authory, pripadne rozumne kombinuje diely aj slovenska firma Dema. Ono aj ten trek robi bicykle od 7000kc a konci na cene i20 v strednej vybave. Ja by som tak nejak nechal financnu hranicu a urcit by som ako meritko urovne vybavu Deore. Ale tym myslim vsetko (prehadzovac, naboje, kazeta, retaz, presmykovac, kluky). Jedine co potrebuje mat ram je aby uzivatelovi sadla geometria. Mysliet, ze u "dobrych" bicyklov je nejak vyrazne lepsi ram je tak trochu out. Da sa kupit hlinikovy predstavec, da sa kupit karbonovy. Rozdiel je znacny, hmostnostny rozdiel je zanedbatelny. Karbonovy ram je oproti dobre urobenemu hlinikovemu cca o kilo lahsi (dav 3 vs 4 kg) A takto sa da ist od komponety k ku komponente. Vela ludi sklada bicykle a osobne si myslim, ze su schopni poskladat za 12-13 000 vyrovnany bicykel tym ktore sa predavaju za 20-25 000 kc
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
Re: Vyber horskeho kola
Já gt avalanche 2.0 mám (nevím jakej model), stál mě 10tku a na moje občasné ježdění mi třeba bohatě stačí. Nechtěl jsem zbytečně utrácet. Těch 10 co jsem ušetřil dám třeba za dovolenou
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
u toho GT sa pise ze to ma V brzdy, na obrazku su kotuce. Bicykel sa bola Disc.. hmm
uroven vybavy je viditelne SLX ale napr presmykac je o dve triedy nizsie. To sa u "znackovych" bicyklov robi dost casto, pretoze vacsina ludi sa pozrie dozadu na prehadzovacku a mysli si ze komponenty ma rovnake
Dam priklad. Mamka mala bycikel od Olpranu, nesmiat sa jazdial na tom len mesto. Kupili sme kompletnu ssadu Alivio, dali nanovo zapliest kolesa. Z povodneho bicykla ostal len ram, brzdy, sedlovka, hlavove zlozenie, vidlica (pevna). Dobre nastaveny je daleko lepsi ako konkurencia za tych 10 000kc. A to v podstate stal 4500 + 3000 kc za nove komponenty. Keby sme tam boli placli prehadzovacku Alivio + radenie, tak by to stalo par penazi ale celkovy vykon bicykla by sa moc nezmenil. A to je pripad toho GT Avalanche. Aj ked mam GT/ Schiwnn velmi rad
EDIT: http://www.mojekolo.cz/3813-gt-avalanch ... black-blue tu je podrobnejsi rozpis komponentov. Takze su tam hydraulicke brzdy.. Tych 13,5 kg je ... phu... aj dost tazkych Dat tam ine kluky + SR vydlu s lockoutom na riadidlach + nove naboje + stred, stalo by to za to je to model 2009, tie novsie vyzeraju daleko lepsie, vidia vsak 20 000kc uz dost zblizka
uroven vybavy je viditelne SLX ale napr presmykac je o dve triedy nizsie. To sa u "znackovych" bicyklov robi dost casto, pretoze vacsina ludi sa pozrie dozadu na prehadzovacku a mysli si ze komponenty ma rovnake
Dam priklad. Mamka mala bycikel od Olpranu, nesmiat sa jazdial na tom len mesto. Kupili sme kompletnu ssadu Alivio, dali nanovo zapliest kolesa. Z povodneho bicykla ostal len ram, brzdy, sedlovka, hlavove zlozenie, vidlica (pevna). Dobre nastaveny je daleko lepsi ako konkurencia za tych 10 000kc. A to v podstate stal 4500 + 3000 kc za nove komponenty. Keby sme tam boli placli prehadzovacku Alivio + radenie, tak by to stalo par penazi ale celkovy vykon bicykla by sa moc nezmenil. A to je pripad toho GT Avalanche. Aj ked mam GT/ Schiwnn velmi rad
EDIT: http://www.mojekolo.cz/3813-gt-avalanch ... black-blue tu je podrobnejsi rozpis komponentov. Takze su tam hydraulicke brzdy.. Tych 13,5 kg je ... phu... aj dost tazkych Dat tam ine kluky + SR vydlu s lockoutom na riadidlach + nove naboje + stred, stalo by to za to je to model 2009, tie novsie vyzeraju daleko lepsie, vidia vsak 20 000kc uz dost zblizka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
Re: Vyber horskeho kola
Podle me je tohle slepa kolej,vylepsovat plecku...porad to bude jen plecka s vylepsenyma komponentama.a lockout na SR suntour,no,ona tahle vildice stejne maly nerovnosti brat nebude,takze lockout zbytecny.sam mam ultra citlivou FOX vanilla RLC,coz je pruzina olej,cenovka 16 tisic a lockout prakticky nepouzivam.
Protoze ram je zaklad,at si kdo chce co chce rika,koupil bych i to GTcko,ten jejich triple triangle pry docela funguje a clovek bude mit lepsi pocit ze ho vozi neco co ma jmeno.koupit noname kolo s o tridu lepsimi komponenty je taky cesta,ale ani tyhle o tridu lepsi komponenty nejsou nijak skvely,takze tim se taky utesovat nemuzes.
Zkus sehnat lonsky model za cca 14 tisic.at to nema kotouce a neni to uplny noname.a to je vlastne jediny co stacilo rict a nemusel jsem se rozepisovat:-)
Protoze ram je zaklad,at si kdo chce co chce rika,koupil bych i to GTcko,ten jejich triple triangle pry docela funguje a clovek bude mit lepsi pocit ze ho vozi neco co ma jmeno.koupit noname kolo s o tridu lepsimi komponenty je taky cesta,ale ani tyhle o tridu lepsi komponenty nejsou nijak skvely,takze tim se taky utesovat nemuzes.
Zkus sehnat lonsky model za cca 14 tisic.at to nema kotouce a neni to uplny noname.a to je vlastne jediny co stacilo rict a nemusel jsem se rozepisovat:-)
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
ja mam u trekkingoveho bicykla http://www.srsuntour-cycling.com/index. ... &tnid=2848 a lockout z riadidiel najma v pripade pouzita SPD je vec skvela. Ale mas pravdu - radsej dobra pevna ako mizerna entry odpruzena. Kolega ma ale 80kg, co je u odpruzenych vidlic taky ten najlepsi priemer na nastavovanie. Takze olej-pruzina bohate staci
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
Re: Vyber horskeho kola
Super, diky moc jeste jednou.
Sice se mam ucit na zkousky, ale pekne jsem si pocetl.
Penez mam vic, ale na to moje jezdeni, kdy ani nevim, jestli s tim za mesic neprestanu tech 10 000,- bohate staci.
Projizdel jsem nejake weby o kolech a to GT avalanche mi prislo dost chvaleny, zbezne jsem otevrel naseho oblibeneho prodejce kol a mel ho tam, proto jsem rikal, ze bych si jej i koupil
K tem znackam - opravdu tomu rozumim jak hurvinek valce, takze nevim, co je dneska no name a co ne. Zaklady jako author, kellys,merida, rock machine znam, ale nejaky ty GT a jine uz jdou mimo me a nevim, jaky je to pojem ve svete cyklistiky.
Od kola necekam zadny zazraky, jen se snazim za ty penize najit nejlepsi kompromis cena/vykon. Musim rict, ze me lakaly ty kotouce, ale chapu, ze za ty penize to asi nebude zadna hitparada.
Uvitam, kdyz mi ty dily vydrzi par vyletu po okoli, ze bude kolo o 1kg lehci nebo tezsi bych neresil, aspon nemusim jezdit daleko a vyjde to nastejno Sranda.
Chystam se obejit obchody, ktere se specializuji na kola, jenze v nasi zemi v dnesni dobe vam prodavac vzdy rekne, jak je to nejlepsi, rad bych se spolehal jen na jejich doporuceni, ale co si clovek neoveri, tak muze dopadnou vselijak..
S tema lonskyma modelama pocitam, to byla prvni vec, co jsem se docetl. Vybirat treba o rok starsi verzi... Na bazar si netroufam.
Co kraviny typu cyklocomputer, nejaky ty mensi blatniky, kapsicky...? Na tyto kola (kdy se co nejvic odlehcuje) to nejspis nepatri, ale stejne - co mate vy?
Sice se mam ucit na zkousky, ale pekne jsem si pocetl.
Penez mam vic, ale na to moje jezdeni, kdy ani nevim, jestli s tim za mesic neprestanu tech 10 000,- bohate staci.
Projizdel jsem nejake weby o kolech a to GT avalanche mi prislo dost chvaleny, zbezne jsem otevrel naseho oblibeneho prodejce kol a mel ho tam, proto jsem rikal, ze bych si jej i koupil
K tem znackam - opravdu tomu rozumim jak hurvinek valce, takze nevim, co je dneska no name a co ne. Zaklady jako author, kellys,merida, rock machine znam, ale nejaky ty GT a jine uz jdou mimo me a nevim, jaky je to pojem ve svete cyklistiky.
Od kola necekam zadny zazraky, jen se snazim za ty penize najit nejlepsi kompromis cena/vykon. Musim rict, ze me lakaly ty kotouce, ale chapu, ze za ty penize to asi nebude zadna hitparada.
Uvitam, kdyz mi ty dily vydrzi par vyletu po okoli, ze bude kolo o 1kg lehci nebo tezsi bych neresil, aspon nemusim jezdit daleko a vyjde to nastejno Sranda.
Chystam se obejit obchody, ktere se specializuji na kola, jenze v nasi zemi v dnesni dobe vam prodavac vzdy rekne, jak je to nejlepsi, rad bych se spolehal jen na jejich doporuceni, ale co si clovek neoveri, tak muze dopadnou vselijak..
S tema lonskyma modelama pocitam, to byla prvni vec, co jsem se docetl. Vybirat treba o rok starsi verzi... Na bazar si netroufam.
Co kraviny typu cyklocomputer, nejaky ty mensi blatniky, kapsicky...? Na tyto kola (kdy se co nejvic odlehcuje) to nejspis nepatri, ale stejne - co mate vy?
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 7953
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyber horskeho kola
ja mam len kapsicku a tacho.. a tacho pouzivam socka model od Cateye. Ten mozem doporucit. Mnohym vyhovuje Sigma comp. Na bezne jazdenie klasika drot, bezdrotovy je zbytocna komplikovana frajerina
vodu si vozim v batohu (hydrapak), blatniky su pre meteorologickych pesimistov
vodu si vozim v batohu (hydrapak), blatniky su pre meteorologickych pesimistov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
http://pancuha.wordpress.com/