
http://www.live4ride.org/index.php?kam=auto&id=3
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
 ,ale když to vemu s z jiného pohledu, tak je to auto k ničemu,zaprvé asi těžko výrobce dovolí legálně přestavbu motoru Tdi do takového veterána jako je šáde 120!!!
 ,ale když to vemu s z jiného pohledu, tak je to auto k ničemu,zaprvé asi těžko výrobce dovolí legálně přestavbu motoru Tdi do takového veterána jako je šáde 120!!!  
   
  Chápu,že někoho tuning baví a máho rád,ale za ty prachy známe lepší auťáky né??!!
 Chápu,že někoho tuning baví a máho rád,ale za ty prachy známe lepší auťáky né??!!  
   
  
  
 
 Jenomže teď mám Sonátu tak teď budu hledat tuning Sonata!!
  Jenomže teď mám Sonátu tak teď budu hledat tuning Sonata!!  
   
   
  
 Tady ty buzeranti vyhazují za blbinky a tohle samodoma vozidlo a jemu podobné
 Tady ty buzeranti vyhazují za blbinky a tohle samodoma vozidlo a jemu podobné  ,se prohánějí po silnici.Když si to někdo udělá jako předváděčku a přitáhne to na sraz,tak to chápu,ale na silnici
 ,se prohánějí po silnici.Když si to někdo udělá jako předváděčku a přitáhne to na sraz,tak to chápu,ale na silnici  a ještě s TK?To by asi někdo zasloužil zavřít
 a ještě s TK?To by asi někdo zasloužil zavřít  ,že takové slepeniny pustí do normálního provozu.
 ,že takové slepeniny pustí do normálního provozu. 
 Mno a souhlasim s Hardem.. Pač to má všechno nový po GO. A potkal jsem na silnici (teda u nás v republice silnice nejsou.. to jsou tankodromy..)  kolikrát auta který bych s touto škůdkou nemohl po TK srovnat..
 Mno a souhlasim s Hardem.. Pač to má všechno nový po GO. A potkal jsem na silnici (teda u nás v republice silnice nejsou.. to jsou tankodromy..)  kolikrát auta který bych s touto škůdkou nemohl po TK srovnat..

Rasty píše:Borek: nezávidpíšeš že by si to nepustil na silnici a přitom přemejšlíš jak to dostat do svýho rapida
 
   Na rozdíl od jiných mám na Rapidech naježděno 400000km a tyhle auta mají 80% hmotnosti v zadu.Pokud v něm jedou dva lidi je vše ok,ale kdo zkusil jízdu s 3 lidmi vzadu
 Na rozdíl od jiných mám na Rapidech naježděno 400000km a tyhle auta mají 80% hmotnosti v zadu.Pokud v něm jedou dva lidi je vše ok,ale kdo zkusil jízdu s 3 lidmi vzadu  -odlehčený předek a jízda jako na moři
 -odlehčený předek a jízda jako na moři  .K tomu dá tenhle chytrák 2x těžší motor,převodovku....a po dodělání domácího uchycení má super
 .K tomu dá tenhle chytrák 2x těžší motor,převodovku....a po dodělání domácího uchycení má super  káru.Bez přehánění s pár kg v předu a 9 metráky za zadní nápravou
 káru.Bez přehánění s pár kg v předu a 9 metráky za zadní nápravou  ,úzkým rozchodem ,to musí být v zatáčce sporťák
,úzkým rozchodem ,to musí být v zatáčce sporťák  To auto musí být přetáčivé jako sviňa
 To auto musí být přetáčivé jako sviňa  .Jak jsem psal-na tuning sraz OK.Jako zajímavost,co se dá v garáži poslepovat dobrý,ale zarazilo mě,že tohle jezdí po silnici.Pro tyhle domácí slepeniny,NA SILNICI
 .Jak jsem psal-na tuning sraz OK.Jako zajímavost,co se dá v garáži poslepovat dobrý,ale zarazilo mě,že tohle jezdí po silnici.Pro tyhle domácí slepeniny,NA SILNICI  ,fakt nemám pochopení.
 ,fakt nemám pochopení.  
  ,než stará auta některých členů. To jako,že na sebe pasuje motor z raketoplánu,tlumiče z Jawy,kastle z Trabiho,náprava z Bawora,zadní bubny ze 120L
,než stará auta některých členů. To jako,že na sebe pasuje motor z raketoplánu,tlumiče z Jawy,kastle z Trabiho,náprava z Bawora,zadní bubny ze 120L  .....ale vždyť většina dílů je skoro nových a kastle vyvařená
 .....ale vždyť většina dílů je skoro nových a kastle vyvařená  
   .Hlavně,že to jede,jen ať není žádná zatáčka nebo výmol,to se jízdní vlastnosti téhle slepeniny rovnají neřízené střele
 .Hlavně,že to jede,jen ať není žádná zatáčka nebo výmol,to se jízdní vlastnosti téhle slepeniny rovnají neřízené střele  .Možná tady někdo má stará auta,ale s odzkoušenou technikou-díly-které na sebe pasují(proto mají automobilky vývojové dílny
 .Možná tady někdo má stará auta,ale s odzkoušenou technikou-díly-které na sebe pasují(proto mají automobilky vývojové dílny  )a pokud projdou legální TK,tak budou na silnici o 1000% méně nebezpeční než tenhle "tuner".
 )a pokud projdou legální TK,tak budou na silnici o 1000% méně nebezpeční než tenhle "tuner".  
  
  Turbo,chladič v kufru a jedním z podstatných továrních
 Turbo,chladič v kufru a jedním z podstatných továrních  úprav,bylo několikanásobně větší zatížení přední nápravy
  úprav,bylo několikanásobně větší zatížení přední nápravy  Dokonce je i půjčovali na brněnském okruhu.To píšu o továrním výrobku,ne o tom černém Rapidošvábu,na který jsi čučel,když tě na sprintech předjel(s moterem z Tatry613
 Dokonce je i půjčovali na brněnském okruhu.To píšu o továrním výrobku,ne o tom černém Rapidošvábu,na který jsi čučel,když tě na sprintech předjel(s moterem z Tatry613  ).Takovéhle výtvory budu rád obdivovat na tuning srazech
 ).Takovéhle výtvory budu rád obdivovat na tuning srazech  ,ale na silnice nepatří
 ,ale na silnice nepatří 



| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |