Info pre tých, ktorých napadla myšlienka vymeniť aj originál zosilňovač.
Pokiaľ je v aute originál navigácia, výmena zosilňovača je takmer nemožná, alebo prinesie dosť komplikácii. Po odobraní originál ext. zosilňovača, spolu s ním odoberiete aj "signal processor" ktorý bude treba nahradiť. Veľa z vás asi nevie, že audio signál z "NAVI" navigačného systému (ako to odborne volajú), ide do ext. zosilňovača digitálne. Žiadne analógové cinche, ale SPDIF. Tento signál potom v zosilňovači rozdeluje DSP do 8 kanálov. (FR, FL, TWR, TWL, RR, RL, SW1, SW2) Preto je aj problém so zapojením výhybiek, pri výmene reproduktorov. Ak si zadovážite signal processor a podarí sa vám dekódovať digitálny signál z originál navigácie a následne zapojiť nový ext. zosilňovač, prídete na to, že ešte nemáte zapojený hlas navigácie, ktorý vstupuje do zosilňovača sólo. Zároveň zistíte, že ste stratili možnosť ovládať hlasitosť, pretože hlasitosť je ovládaná v originál ext. zosilňovači cez CAN. Jediná možnosť ako hlasitosť potom ovládať, je robiť to cez digital processor. Aby som to zhrnul. Ak sa niekto z vás rozhodne si v i40 nainštalovať svoje audio, nepriplácajte si za originál NAVI. Ak už budete mať orig. NAVI uspokojte sa s tým čo som urobil s audiom ja. Po mojej úprave je zvuk hodne lepší. Pre audiofilov to bude pravdepodobne stále málo, pretože originál ext. zosilňovač má hodne zdeformovanú frekvenčnú charakteristiku, ktorú tak ako aj ja, nebudete schopní zmeniť.
