Po výměně motoru houpe
Moderátor: Moderátoři
Re: Po výměně motoru houpe
Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?
			
			
									
						
										
						- Reklama
Re: Po výměně motoru houpe
U commonreilu to moc nepoznašsheverone píše:Tak ten vstřik to nebyl, jen se mi zdálo že to nereaguje po vypojení, ale když jsem to za studena odpojil, motor klasicky jel nepravidelně. Je teoreticky možný, že mi mechanici namontovali špatně silentbloky? Jinak si neumím vysvětlit to houpání motoru bez kolísání otáček. ?
 Poznaš jen civku po odpojeni,že to zdechne se to bude hadat,ale jestli to běži itak ,tak je to vstřikem,o to ted nejde,ale jde o to,že to houpe
 Poznaš jen civku po odpojeni,že to zdechne se to bude hadat,ale jestli to běži itak ,tak je to vstřikem,o to ted nejde,ale jde o to,že to houpe  
   
   Ten vstřik se bude chovat normalně ,ale tam je problem v tom,že při určitych otačkach se muže z měnit pruchodnost proudu paliva
 Ten vstřik se bude chovat normalně ,ale tam je problem v tom,že při určitych otačkach se muže z měnit pruchodnost proudu paliva  
   
   Tzv korekce vzorec vic pusti dotrysky nebo přes přepad ??
 Tzv korekce vzorec vic pusti dotrysky nebo přes přepad ??  
   
   Zmeřit tlak při startovani
 Zmeřit tlak při startovani  Okažity start ti ukaže stav vstřiku, tlak je duležity
 Okažity start ti ukaže stav vstřiku, tlak je duležity  
   
   Pokud utika tlak stači nepatrně se stejne ukaze nějaky vstřik,ktery propoustivic než je zdravo
 Pokud utika tlak stači nepatrně se stejne ukaze nějaky vstřik,ktery propoustivic než je zdravo  Respektive mužou všechny propuštet i na minimalni hodnotu a je to v řiti
 Respektive mužou všechny propuštet i na minimalni hodnotu a je to v řiti  Napišu to jinak po studenem startu chyti motor hned na všechny valce ???
  Napišu to jinak po studenem startu chyti motor hned na všechny valce ???  
   Projevuje se to hned nebo později zavislosti teplotě motoru??
 Projevuje se to hned nebo později zavislosti teplotě motoru??  
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						- 
				Radim Paták
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Tak konečně ti snad dám dobrou radu  Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne.
 Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne.  Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...
 Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...
			
			
									
						
										
						 Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne.
 Měl jsem do předvčerejška úplněk stejný problém. Houpání po nastartování, ale hlavně při zahřátém motoru, při studeném málokdy. Předevčírem jsem pořadně zablindoval prasklinu na intercoleru a od té doby jede motor bez jediného zhoupnutí. Doporučuji tedy pořadně zkontrolovat intercoler, případně dotáhnout všechny spojky a pásky na hadičkách. Při tom bych ještě vyměnil vzduchový filtr a hlavně na diagnostice zkontroloval váhu vzduchu. Jak říkám, všechno utěsnit, dotáhnout a snad to i u tebe bude mít stejný výsledek, jako u mne.  Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...
 Tak a teď jen doufam, že jsem to nezakřikl...
Re: Po výměně motoru houpe
Díky moc za rady, zítra se vrhnu na to přetěsnění a na cooler. Jinak, motor startuje hned po první otočce, a jak psal kolega, tak přesně za studena se to houpe podstatně méně... Je to sice znát ale né tak jako když je motor v provozní teplotě. K tomu cooleru, pokud ho vytáhnu, a motor saje na hulváta, tak by pokud by byl v pořádku, stejně neměl kvůli vytažení cooleru houpat, nebo jo?
			
			
									
						
										
						- 
				Radim Paták
- **
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 srp 2008, 16:00
Re: Po výměně motoru houpe
Neměl by. Jen zvuk bude samozřejmě hlasitější 
			
			
									
						
										
						
Re: Po výměně motoru houpe
Tím bych tedy teoreticky eliminoval možnost prasklého cooleru nebo váhy jako u tebe, protože se houpe i když saje přímo. Takže to tím nejspíš nebude  Nezbývá než pátrat dál.
 Nezbývá než pátrat dál.
			
			
									
						
										
						 Nezbývá než pátrat dál.
 Nezbývá než pátrat dál.Re: Po výměně motoru houpe
Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.
			
			
									
						
										
						Re: Po výměně motoru houpe
Nosheverone píše:Je zvláštní to že za studena se ty vibrace tolik neprojevujou jako když je motor v provozní teplotě. Tak mě napadá, teoreticky nemůže to být dvouhmota? Protože ty otáčky se drží, startuje v pohodě. Jen prostě na volnoběh houpe a jakmile se přidá 100+ otáček srovná se to.
 uvahaha je to dobra
 uvahaha je to dobra   Ale na to trpi Wv z duvodu snimani v simerinku , nevěřim tomu u Hyundaie
 Ale na to trpi Wv z duvodu snimani v simerinku , nevěřim tomu u Hyundaie  kort u tohoto ročniku
 kort u tohoto ročniku  spiše si myslim,že by to mohl dělat potenciometr v plynovem pedalu
  spiše si myslim,že by to mohl dělat potenciometr v plynovem pedalu  To bych zkusil za mě muj nazor
 To bych zkusil za mě muj nazor  Chyta ,motor běži na všechny valce ,nevidim jiny duvod ,pokud je tam delphi vstřikovani ,tak bych se k tomu přiklaněl,pokud je tam třeba bosch či siemens tak houpani zpusobuje vadny regulator tlaku na rampě
 Chyta ,motor běži na všechny valce ,nevidim jiny duvod ,pokud je tam delphi vstřikovani ,tak bych se k tomu přiklaněl,pokud je tam třeba bosch či siemens tak houpani zpusobuje vadny regulator tlaku na rampě  
   Galopery zas tolik neznam.ale pořad ,co si pamatuji ,že jsme na Delphi je take Denso
  Galopery zas tolik neznam.ale pořad ,co si pamatuji ,že jsme na Delphi je take Denso  
   
   Ja nevim jestli to tam opravduje
 Ja nevim jestli to tam opravduje   
 Ale stači 100 otaček přidat a motor beži v normalně tam stači fakt malo a je problem,to časovani paliva je hodne citlive a řidici jednotka kolikrat nevi co s tim,ale jednu věc vim na 100 procent
 Voltaž je mrcha
 Voltaž je mrcha  
  
Ps netvrdim,že to muže byt zpusobeno dvouhmotou,muže
 
   Zaleži na snimani setrvačniku
 Zaleži na snimani setrvačniku   
   
   Ale z meho pohledu by si to nenastartoval
 Ale z meho pohledu by si to nenastartoval  
   
   Kdyby to tak bylo problem je prostě jinde
 Kdyby to tak bylo problem je prostě jinde 
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
			
						Re: Po výměně motoru houpe
Pokud by byl problém v potenciometru na plynu, tak by docházelo ke kolísání otáček, pokud se mýlím oprav mě. Ale čistš teoreticky, volnoběh by neměl být ovlivňován potenciometrem na pedálu, to řece řídí jednotka ne ?