Test off-road dovedností
Moderátor: Moderátoři
Test off-road dovedností
Narazil jsem na celkem zajímavý test SUV
https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=1FGXmoQw9vizBhK5
https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=1FGXmoQw9vizBhK5
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
- Reklama
Re: Test off-road dovedností



i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8537
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test off-road dovedností
o Tucsonovi / Sportage - tam som si bol isty, ze to pojde
Fail su cinania, tak ako mam holt zapamatovane - nalestena bieda. Proste len aby to vyzeralo aby sa pacil infotainment. Inak je to bieda
Spominam si aj na zimny test na slovenskej Garazi a tam Tucsonovi davali solidne za usi. Ono je to vsak vsetko inak, ak je za volantom nejaky uplny tocvolant, vid Facebook. Ten ak by mal 4x4 tak skonci na streche v tych slnecniciach o 3 metre dalej. Mna vzdy "bavi" na akych miestach sa ludia dokazu sprajcnut odhliadnuc od toho ci maju 2WD alebo 4WD
Fail su cinania, tak ako mam holt zapamatovane - nalestena bieda. Proste len aby to vyzeralo aby sa pacil infotainment. Inak je to bieda
Spominam si aj na zimny test na slovenskej Garazi a tam Tucsonovi davali solidne za usi. Ono je to vsak vsetko inak, ak je za volantom nejaky uplny tocvolant, vid Facebook. Ten ak by mal 4x4 tak skonci na streche v tych slnecniciach o 3 metre dalej. Mna vzdy "bavi" na akych miestach sa ludia dokazu sprajcnut odhliadnuc od toho ci maju 2WD alebo 4WD
- Přílohy
-
- Screenshot 2025-08-11 163441.jpg (83.73 KiB) Zobrazeno 100 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test off-road dovedností
Pre toho točvolanta je 4WD nebezpečnejšie ako 2WD... pretože 4WD ťahá lepšie za zlých podmienok ale brzdí úplne rovnako ako 2WD.
Na margo schopností Tucson-u v zlých podmienkach. Taká 4WD je v ňom povinnosť (ak sa auto často dostáva do horších podmienok)... mám 2WD a Tucson bol po rokoch prvé auto pri ktorom som musel v zime potupne do kopca cúvať.
Na margo schopností Tucson-u v zlých podmienkach. Taká 4WD je v ňom povinnosť (ak sa auto často dostáva do horších podmienok)... mám 2WD a Tucson bol po rokoch prvé auto pri ktorom som musel v zime potupne do kopca cúvať.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8537
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Test off-road dovedností
je to bohuzial hmotnostou. Mne paradoxne trakcia v takych tych miestach kde by som cakal ze sa nerozbehnem prijde okay. Problem je zatacanie na zladovatelej cest / ujazdenom snehu - tam to auto ide ako sanky rovno a clovek tam moze mat aj najlepsie zimne huciaky z koncernu Nokian
ked vsak porovnam Stonica, ktory ma o 600kg menej, tak vyjazd (a zjazd) k nam do neodhrnutej zasnezenej ceste je v nom uplne ina liga. Proste aj v offroade plati - cim lahsi, tym lepsi

ked vsak porovnam Stonica, ktory ma o 600kg menej, tak vyjazd (a zjazd) k nam do neodhrnutej zasnezenej ceste je v nom uplne ina liga. Proste aj v offroade plati - cim lahsi, tym lepsi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Test off-road dovedností
Off-road je pre mňa auto s klasickou konštrukciou,teda rám.Toto sú SUV.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Test off-road dovedností
Však se tam píše SUV
Klasický off-road by si je asi celkem dal.

Klasický off-road by si je asi celkem dal.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Re: Test off-road dovedností
OK,tak sorry.
Dosť rozhoduje aj kvalita pneu.

Dosť rozhoduje aj kvalita pneu.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Test off-road dovedností
Klasicky offroad by tam na tych valcoch pohorel úplne rovnako. Dokial nemá 100% uzávierku na oboch napravach a medzinapravovu uzavierku, aby dostal točák na koleso, ktoré stojí na pevnom podklade, tak stoja všetky "OFFy"

