Test off-road dovedností

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
hudyss77
**
Příspěvky: 123
Registrován: 07 dub 2023, 06:11
Bydliště: Liberec

Test off-road dovedností

Příspěvek od hudyss77 »

Narazil jsem na celkem zajímavý test SUV
https://youtu.be/uWHprjwsMlo?si=1FGXmoQw9vizBhK5
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Reklama
 

Uživatelský avatar
mozecek
***
Příspěvky: 888
Registrován: 02 bře 2023, 10:47
Bydliště: Olomouc

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od mozecek »

:hyu: 8) .. kdo by to byl rekl =D> ale i mnoho jinych znacek teda dost "prekvapilo"
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8539
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od Mexican »

o Tucsonovi / Sportage - tam som si bol isty, ze to pojde
Fail su cinania, tak ako mam holt zapamatovane - nalestena bieda. Proste len aby to vyzeralo aby sa pacil infotainment. Inak je to bieda
Spominam si aj na zimny test na slovenskej Garazi a tam Tucsonovi davali solidne za usi. Ono je to vsak vsetko inak, ak je za volantom nejaky uplny tocvolant, vid Facebook. Ten ak by mal 4x4 tak skonci na streche v tych slnecniciach o 3 metre dalej. Mna vzdy "bavi" na akych miestach sa ludia dokazu sprajcnut odhliadnuc od toho ci maju 2WD alebo 4WD
Přílohy
Screenshot 2025-08-11 163441.jpg
Screenshot 2025-08-11 163441.jpg (83.73 KiB) Zobrazeno 231 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
dibarbora
*****
Příspěvky: 2430
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od dibarbora »

Pre toho točvolanta je 4WD nebezpečnejšie ako 2WD... pretože 4WD ťahá lepšie za zlých podmienok ale brzdí úplne rovnako ako 2WD.
Na margo schopností Tucson-u v zlých podmienkach. Taká 4WD je v ňom povinnosť (ak sa auto často dostáva do horších podmienok)... mám 2WD a Tucson bol po rokoch prvé auto pri ktorom som musel v zime potupne do kopca cúvať.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8539
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od Mexican »

je to bohuzial hmotnostou. Mne paradoxne trakcia v takych tych miestach kde by som cakal ze sa nerozbehnem prijde okay. Problem je zatacanie na zladovatelej cest / ujazdenom snehu - tam to auto ide ako sanky rovno a clovek tam moze mat aj najlepsie zimne huciaky z koncernu Nokian 8)

ked vsak porovnam Stonica, ktory ma o 600kg menej, tak vyjazd (a zjazd) k nam do neodhrnutej zasnezenej ceste je v nom uplne ina liga. Proste aj v offroade plati - cim lahsi, tym lepsi
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9330
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od idam.i »

Off-road je pre mňa auto s klasickou konštrukciou,teda rám.Toto sú SUV.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
hudyss77
**
Příspěvky: 123
Registrován: 07 dub 2023, 06:11
Bydliště: Liberec

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od hudyss77 »

Však se tam píše SUV :wink:
Klasický off-road by si je asi celkem dal.
Tucson 1,6 T-GDi Smart - 07/2021
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9330
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od idam.i »

OK,tak sorry. :wink:
Dosť rozhoduje aj kvalita pneu.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1628
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od oltcitak »

hudyss77 píše: 11 srp 2025, 20:05 Však se tam píše SUV :wink:
Klasický off-road by si je asi celkem dal.

Klasicky offroad by tam na tych valcoch pohorel úplne rovnako. Dokial nemá 100% uzávierku na oboch napravach a medzinapravovu uzavierku, aby dostal točák na koleso, ktoré stojí na pevnom podklade, tak stoja všetky "OFFy" :lol: . Ideal pri elektrických "offoch" by bolo samostatný motor na každé koleso a to by potom bola iná paráda, tam by sa mechanicky system nechytal. :wink:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
drobcek73
**
Příspěvky: 202
Registrován: 11 čer 2018, 17:26
Bydliště: Bratislava

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od drobcek73 »

Pozrel som si tiež so záujmom to porovnanie stredných SUV. Samozrejme, že Tucson príjmne prekvapil v dobrom. V tom negatívno Subaru - mal som Outbacka (2,0 diesel) a lepšie auto do terénu a nerovnosti som nešoféroval...
Uvedomil som si, že asi v polovici testu im začalo pršať a tým pádom sa extrémne zmenili podmienky hlavno v tom 40% stúpaní. Aj mi napadlo, že ak by išiel do tých podmienok Tucson, tak skončí rovnako... Takže ten test vyznel pre :hyu: dobre, ale nebol objektívny... ak ste pozerali to video, tak ste videli, ako blatom oblepené pneumatiky mali po tom daždi... a to nehovoriac, že som si nevšimol, že by povedal, že všetky autá sú na rovnakých značkách pneumatík - to hrá taktiež mega úlohu...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8539
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od Mexican »

ano, to zavvhlhcenie polygonu je problem a vysledky nie su uplne porovnatelne.
tema pneumatiky - ja by som to videl skor z druhej strany - uzivatel moc nedokaze rozhodnut ked si auto kupi na akych pneu to bude. Takze ak tam da vyrobca auta fakt dobre pneu, je to vlastne obrovsky benefit a vlastne celkovo doplnuje alebo znizuje jeho celkove vlastnosti.

Ja po dobrych skusenostiach pneu z prvovyroby uz nebudem spekulovat a kupim tie iste. Teda myslim letne... Zimne ani nahodou :-D
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
oltcitak
*****
Příspěvky: 1628
Registrován: 31 led 2010, 22:54

Re: Test off-road dovedností

Příspěvek od oltcitak »

Pneu davane z prvovyroby sú vzdy kompromisom(cenovým, vykonostnym, aj rozmerovym) :lol: . A j testu, ano nebol objektivny. Na klzkom povrchu v stúpaní sa viac podpíše negativne vysoká hmotnosť ako typ pneumatik(znacka). Ľahké kozy to v kopcoch maju vzdy ľahšie ako nazbrojene, opancierovane kravy :lol:
"Rexik" 4WD,2,5l CRDi 103kW

Kód: Vybrat vše

http://oltcitak.rajce.idnes.cz/
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Pokec“