Intenzita regeneracia DPF filtra
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Tak jen pro info jak jsem dopadl.
Nakonec v ramci zaruky vemenen DPF filtr. Byl praskly. Fungoval v diagnostice korektne, ale pres prasklinu prosakovaly saze za filtr. Byla uz i cerna koncovka vyfuku.
Nakonec v ramci zaruky vemenen DPF filtr. Byl praskly. Fungoval v diagnostice korektne, ale pres prasklinu prosakovaly saze za filtr. Byla uz i cerna koncovka vyfuku.
Kia Sportage 2.0 CRDi 2018
Hyundai Tucson 1.6 CRDi 2020
Hyundai Tucson 1.6 CRDi 2020
- Reklama
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Kup si nejakay OBD dongle a stahni aplikaci (idealne CarScanner) Pro verze je za par korun. To je takovy zaklad, kdyz se chces podivat dovnitr co se tam deje.
Plus precti si treba tohle vlakno a budes trochu moudrejsi
https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.p ... 25#p117343
(browser ti to prelozi)
Plus precti si treba tohle vlakno a budes trochu moudrejsi

https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.p ... 25#p117343
(browser ti to prelozi)
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
ELM327 + Car Scanner Pro
Vysvětlí někdo? Podle mě vše OK, až na DPF Differential Pressure?
1) po nastartování (volnoběh)
2) jízda
3) jízda
4) konec vypalování
5) konec vypalování
Některá čísla tam lítaj, jak je napadne. Obzvlášť rozdíl tlaků DPF. Bude něco zde špatně?
A několikrát jsem musel přejet na jinou obrazovku, aby se čísla obnovila (znovu načetla). (Asi chyba programu.)


Vysvětlí někdo? Podle mě vše OK, až na DPF Differential Pressure?
1) po nastartování (volnoběh)
2) jízda
3) jízda
4) konec vypalování
5) konec vypalování
Některá čísla tam lítaj, jak je napadne. Obzvlášť rozdíl tlaků DPF. Bude něco zde špatně?
A několikrát jsem musel přejet na jinou obrazovku, aby se čísla obnovila (znovu načetla). (Asi chyba programu.)


ix20 1,4 LPG --> I30 1,6CRDI PD 81kW Symbol Plus
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Jaky mas diff pressure u vypnuteho motoru? podle toho bych se dival na ostatni hodnoty diff pressure....
ja mam treba cca -5hpa. Ale nekdo ma klidne -12, nebo 0. Tuto hodnotu je potreba odecist....
Pak by mne zajimalo, kolik hpa mas po vypaleni DPF, na volnobeh, ale pockej par minut, nez teplota DPF zleze na beznych 200-300C (volnobeh bez zateze)..
Dale zmer po vypaleni diff pressure na otackach 4t. Toto napovi mnohem vic o zaneseni DPF.
ja mam treba cca -5hpa. Ale nekdo ma klidne -12, nebo 0. Tuto hodnotu je potreba odecist....
Pak by mne zajimalo, kolik hpa mas po vypaleni DPF, na volnobeh, ale pockej par minut, nez teplota DPF zleze na beznych 200-300C (volnobeh bez zateze)..
Dale zmer po vypaleni diff pressure na otackach 4t. Toto napovi mnohem vic o zaneseni DPF.
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
1) vypnutý motor, ale nebyl zcela studený
2) po nastarování (volnoběh)
3) po vypálení (volnoběh)
4) po vypálení (4000 ot.)

Jinak v programu mohu zaznamenávat data a tvořit grafy. Nepomůže to více? Jízdu mám uloženou, grafy mohu vytvořit.
A je to záznam z jiné jízdy po dálnici.


2) po nastarování (volnoběh)
3) po vypálení (volnoběh)
4) po vypálení (4000 ot.)

Jinak v programu mohu zaznamenávat data a tvořit grafy. Nepomůže to více? Jízdu mám uloženou, grafy mohu vytvořit.
A je to záznam z jiné jízdy po dálnici.


ix20 1,4 LPG --> I30 1,6CRDI PD 81kW Symbol Plus
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Podle mne ti samotna regenerace funguje dobre a PDF se vypali taky dobre (kdyz mas po vypaleni DPF pri 4t ot diff press kolem 30-40).
Podezrely se mi zda obrazek c.2, kde po ujeti 90km od posledni regenerace mas 12g soot, na volnobeh, ale diff pressure hlasi hodnotu jakoby si mel motor vypnuty... mozna se ti to jen seklo v diagnostice, ale hodnta podle mne neni spravna.
Jeste by mne zajimalo, kolik ti dava diff pressure na kdyz mas soot level uz tesne pred vypalenim (14-15g) a poradne dupnes na plnyn s tim ze nechas i okacky vybehnout pres 3t (pod plnym plynem - tj prudka akcelerace).
Jeste napis jake jizdy obvykle jezdis, mas tam caste studene starty? tech 100km najedes najenou nebo je v tom nekolik startu?
Podezrely se mi zda obrazek c.2, kde po ujeti 90km od posledni regenerace mas 12g soot, na volnobeh, ale diff pressure hlasi hodnotu jakoby si mel motor vypnuty... mozna se ti to jen seklo v diagnostice, ale hodnta podle mne neni spravna.
Jeste by mne zajimalo, kolik ti dava diff pressure na kdyz mas soot level uz tesne pred vypalenim (14-15g) a poradne dupnes na plnyn s tim ze nechas i okacky vybehnout pres 3t (pod plnym plynem - tj prudka akcelerace).
Jeste napis jake jizdy obvykle jezdis, mas tam caste studene starty? tech 100km najedes najenou nebo je v tom nekolik startu?
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
btw: kolik km teda v prumeru najedes od konce vypalovani po dalsi? Koukam ze mas 90km a 12g, takze nejakych 110km? To zas neni extremne malo u tohoto motoru specialne v lete. V zime se ty intervaly prodluzuji....
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Zdravím,

Jinak jezdím do práce 13 km, 13k m zpět, občas nějaká popojížďka, občas delší trasa. Tak těch 100 km chvíli trvá než najedu. (Ano, diesel není úplně ideální pro mé využití. To vím.)
(V září cesta Plzeň – Brno: vypaloval 3x, zpět 3x; Plzeň – Litoměřice: 2x, zpět asi 1x)
Když se filtr vypaluje, tak se snažím vypalování dokončit, ale při mém intervalu cca 100Km je to už trochu otravné.
Dříve interval určitě nebyl tak krátký. Až letos.
V zimě to bylo (je) 1 - 2x na nádrž, tak to není problém.

Jinak jezdím do práce 13 km, 13k m zpět, občas nějaká popojížďka, občas delší trasa. Tak těch 100 km chvíli trvá než najedu. (Ano, diesel není úplně ideální pro mé využití. To vím.)
(V září cesta Plzeň – Brno: vypaloval 3x, zpět 3x; Plzeň – Litoměřice: 2x, zpět asi 1x)
Když se filtr vypaluje, tak se snažím vypalování dokončit, ale při mém intervalu cca 100Km je to už trochu otravné.
Dříve interval určitě nebyl tak krátký. Až letos.
V zimě to bylo (je) 1 - 2x na nádrž, tak to není problém.
ix20 1,4 LPG --> I30 1,6CRDI PD 81kW Symbol Plus
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
https://www.spritmonitor.de/en/detail/913810.html
Re: Intenzita regeneracia DPF filtra
Ale ty hodnoty diff pressure asi nebudou pri plne zatezi, ze? stal si na miste a slapnul na plyn, co?
Jinak kdyz jezdis 13km trasy tak to se zas tak moc nediv. Studeny start (+ jizda nez se motor ohreje) = nejvic sazi.
Kolik ma motor najeto? U techto crdi motoru se kolem 100t zvykne cistit sani a egr ventyl, pripadne i samotne DPF...
Jinak kdyz jezdis 13km trasy tak to se zas tak moc nediv. Studeny start (+ jizda nez se motor ohreje) = nejvic sazi.
Kolik ma motor najeto? U techto crdi motoru se kolem 100t zvykne cistit sani a egr ventyl, pripadne i samotne DPF...
=============================
i40 kombi crdi 104kW, premium
=============================