Ahoj,
mam Hyundai i30 2019 s TGDI motorem a když jedu větší trasu, tak po příjezdu mi klepe z motoru. Zdá se mi že slyším 2 různé zvuky, jeden jemnější a druhý takový hlubší.
https://youtube.com/shorts/WKFB_Z-t-Xs? ... x_2-ZbPBDM
Když přijdu další den tak už to nedělá. Nevíte co by to mohlo být?
Díky
Klepání po zahřátí
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Reklama
Re: Klepání po zahřátí
Tezke... jak to clovek zacne resit, vymeni pulku auta casto s nulovym vysledkem. Uplne fatalni zvuk mi to neprijde, takze bych s tim proste jezdil dal a uvidi se...
Re: Klepání po zahřátí
Ja bych to asi resil v servisu jestli jsou schopni to identifikovat - vnejsi zvuk je jedna vec, ale prilozit ucho zleva zprava zespod, osahat rukou, pripadne stetoskop vec druha. Hlavne pro ubezpeceni co to muze byt a jestli je to zavazne a oprava nutna nebo jen neprijemne ale ne ze pak skoncis nekde stat se zadrenym motorem. Ten ostrejsi zvuk by me nedesil tolik jako ten hlubsi 

i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Klepání po zahřátí
nepocujem tam nic neobvykle, takto "cvakaju"/"klepkaju" TGDI uplne bezne,
casto to robi vstrekovacie cerpadlo, ktore je umiestnene pod plastovym krytom a este obalene dalsou penou.
casto to robi vstrekovacie cerpadlo, ktore je umiestnene pod plastovym krytom a este obalene dalsou penou.
Re: Klepání po zahřátí
Tak mám potvrzený že ten jemnější cvakot je to vysokotlaké čerpadlo. Ten hlubší není ani moc slyšet na to videu a v servisu se to neprojevilo, tak možná jsem slyšel něco co tam není
uvidím jestli se to zas neukáže abych věděl kdy přesně se to stává.