motor 1.0 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: motor 1.0 T-GDI
A jeden válec a bude z toho super motor.

Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8590
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.0 T-GDI
a nie je to malo? sestvalec do kazdeho kompaktu 
moc nerozumiem, co ludi tak pali na trojvalcoch. V motorkach su to tie najlepsie motory
mne prijde manualna prevodovka sparovana s 1.0tgdi suprova (v Stonicu, neviem ci je ina v i30/ceede). Mozno az na prechod z 1 do 2. Inak je presna, rozumne poskladana
moc nerozumiem, co ludi tak pali na trojvalcoch. V motorkach su to tie najlepsie motory
mne prijde manualna prevodovka sparovana s 1.0tgdi suprova (v Stonicu, neviem ci je ina v i30/ceede). Mozno az na prechod z 1 do 2. Inak je presna, rozumne poskladana
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: motor 1.0 T-GDI
S tříválcema už je od dob prvních HTP motorů ve fábii pořád dokolečka stejná písnička. Přitom už je to už přes dvacet let. Spokojeně je používá půlka národa a stejně furt "motůrek do sekačky". A pořád od lidí co v tom jeli tak maximálně se sousedem do práce. Já jsem třeba momentálně absolvoval s 1.0 i30 2000km s rakví na střeše, celou rodinou a psem, plnej po střechu. A jezdí to krásně, cesta že Svinoústí (Balt) do Roháčů podle tankování za 5,6/100. Jasně, nepotřeboval jsem předjíždět ve stoupání do alpských prusmtků, ani táhnout vlek (to jde podle internetu jen s V6, poctivá atmosféra třílitr).
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8590
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.0 T-GDI
svagrina teraz pri 150 000km u 2003 Fabie HTP, ktoru sme mali doma a posunuli jej podpalila ventily. Oprava s novym katalyzatorom a rozvodmi 20 000kc. Inak to auto jazdi uplne v pohode a bola to popri vyfuku a dvoch sadach brzd jedina oprava. To auto bolo na Grossglockneru (napriklad) a posledne 3 roky jazdi v rezime mamataxi.
A to je T-GDI oproti HTPcku uplne niekde inde, vykonovo aj akusticky. Ano, dat ho napriklad do Tucsona so startovacou hmotnostou 1,5t asi nebude dobry napad. V Bayone, i30 ideal. V Kone - preco nie, ak sluzi pre jedneho/dvoch pasazierov. Proste plati tradicne - auto a jeho motorizaciu si vyberam podla toho co potrebujem jazdit. Je mnozstvo litrovych Tgdi ktore maju pohodovo cez 150 000km a funguju krasne, holt len netreba zabudat ze to je priamovstrek a take to kilometrove poskakovanie mu ublizi viac nez tomu HTP. Toz ale taka je doba. Technika sa zbytocne komplikuje
inak ako som pisal vyssie, pozitivne ma prekvapila chut zrychlovat pri 150km/h.. Do cca 175km/h som citil ze to ma a chce. Nad 185km/h uz slo len o to zistit, kde sa zastavi rucicka rychlomeru
PS: nie som Turek a skutocne som to testoval na nemeckej dialnici, konkretne Muhldorf (Bavorsko) a okolie
A to je T-GDI oproti HTPcku uplne niekde inde, vykonovo aj akusticky. Ano, dat ho napriklad do Tucsona so startovacou hmotnostou 1,5t asi nebude dobry napad. V Bayone, i30 ideal. V Kone - preco nie, ak sluzi pre jedneho/dvoch pasazierov. Proste plati tradicne - auto a jeho motorizaciu si vyberam podla toho co potrebujem jazdit. Je mnozstvo litrovych Tgdi ktore maju pohodovo cez 150 000km a funguju krasne, holt len netreba zabudat ze to je priamovstrek a take to kilometrove poskakovanie mu ublizi viac nez tomu HTP. Toz ale taka je doba. Technika sa zbytocne komplikuje
inak ako som pisal vyssie, pozitivne ma prekvapila chut zrychlovat pri 150km/h.. Do cca 175km/h som citil ze to ma a chce. Nad 185km/h uz slo len o to zistit, kde sa zastavi rucicka rychlomeru
PS: nie som Turek a skutocne som to testoval na nemeckej dialnici, konkretne Muhldorf (Bavorsko) a okolie
- Přílohy
-
- Screenshot_2025-08-05-16-49-32-973_com.kia.oneapp.eu-edit.jpg (54.66 KiB) Zobrazeno 534 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: motor 1.0 T-GDI
Tiež som jazdil so 120kou tisíce a tisíce kilometrov a všade som prišiel.No napriek tomu nespievam ódy na ňu. Boli ľudia čo si nevedeli vynachváliť aj Wartburg.Vysous píše: 05 srp 2025, 16:03 S tříválcema už je od dob prvních HTP motorů ve fábii pořád dokolečka stejná písnička. Přitom už je to už přes dvacet let. Spokojeně je používá půlka národa a stejně furt "motůrek do sekačky". A pořád od lidí co v tom jeli tak maximálně se sousedem do práce. Já jsem třeba momentálně absolvoval s 1.0 i30 2000km s rakví na střeše, celou rodinou a psem, plnej po střechu. A jezdí to krásně, cesta že Svinoústí (Balt) do Roháčů podle tankování za 5,6/100. Jasně, nepotřeboval jsem předjíždět ve stoupání do alpských prusmtků, ani táhnout vlek (to jde podle internetu jen s V6, poctivá atmosféra třílitr).
Mal som tu česť aj 1,0TSI a fakt ďakujem neprosím.
No nikoho neodhováram.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: motor 1.0 T-GDI
To neni, ze pali... litrove turbobenzinove 3-valce realne zase tak spatne nefunguji, HYU/KIA se s tim konstrukcne vyporadal docela dobre i kdyz VW asi jeste o neco lip a v malych autech se s tim fakt zije celkem v pohode.Mexican píše: 05 srp 2025, 13:57 a nie je to malo? sestvalec do kazdeho kompaktu
moc nerozumiem, co ludi tak pali na trojvalcoch. V motorkach su to tie najlepsie motory
Vec ale spis stoji tak, ze koncept techto motoru vznikl jen kvuli nejake ekologicke chymere a v realnem provozu neprinasi oproti objemove srovnatelnemu 4-valci v zasade zadne pozitiva, krome rozmeru. Naopak jsou tam negativa jako vibrace/hlucnost (ktere se sice daji resit, ale za cenu slozitosti prip. servisnich protivnosti jako dalsi vyvazovaci hridel, 2hm setrvacnik atp.), ponekud neohrabane rozjezdy kvuli nizkemu kroutaku od volnobehu, ktery navic nema moc idealni prubeh a pod. V mericim cyklu to jiste fungovalo (jinak by je napric trhem nevyrabeli skoro vsichni vyrobci), ale napr. 4-valcova EA211 1.2TSI jezdi rozhodne prijemneji a s cca stejnou spotrebou jako novejsi 3-valcova 1.0TSI.
Re: motor 1.0 T-GDI
Neviem ake, jazdil som litrik odHugo11 píše: 06 srp 2025, 00:05ponekud neohrabane rozjezdy kvuli nizkemu kroutaku od volnobehu, ktery navic nema moc idealni prubeh a pod.Mexican píše: 05 srp 2025, 13:57 a nie je to malo? sestvalec do kazdeho kompaktu
moc nerozumiem, co ludi tak pali na trojvalcoch. V motorkach su to tie najlepsie motory
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024-
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017
ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024
ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Re: motor 1.0 T-GDI
Dnes prvé meranie emisií, má niekto porovnanie?
- Přílohy
-
- IMG_20251020_103228067~2.jpg (235.18 KiB) Zobrazeno 188 x
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
66 000km; 5,5l/100km
66 000km; 5,5l/100km
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8590
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.0 T-GDI
bol som minuly tyzden, Stonic uz ma 4 roky
Auto 6 tyzdnov pred TK/Emisiami stalo, pretoze sme boli na roadtripe obytkou po Portugalsku / Spanielsku
Benzin obyc z Avia + 80ml VIF tankovany 26.8
Jedina priprava na TK bolo nabitie akumulatoru pretoze vid vyssie, auto stalo 6 tyzdnov a samotna cesta cca 25km do Tisnova na STK
Auto 6 tyzdnov pred TK/Emisiami stalo, pretoze sme boli na roadtripe obytkou po Portugalsku / Spanielsku
Benzin obyc z Avia + 80ml VIF tankovany 26.8
Jedina priprava na TK bolo nabitie akumulatoru pretoze vid vyssie, auto stalo 6 tyzdnov a samotna cesta cca 25km do Tisnova na STK
- Přílohy
-
- 1760951190095.jpg (154.99 KiB) Zobrazeno 177 x
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: motor 1.0 T-GDI
čo tie rozdiely v limitoch CO? 0,2 vs 0,1? nejde o rovnaké motory?
ináč líže to tam tie horné limity..., neviem no...
ináč líže to tam tie horné limity..., neviem no...
i30 Hatchback PLAY 1.5 T-GDI 7DCT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8590
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.0 T-GDI
jj tiez som si toho vsimol a je to divne, pac mi prijde ze je to ten isty motor G3LE, ten isty vykon, ten isty meraci pristroj a predsa len ten limit aj priebeznych otacok aj Co2 v otackach je iny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: motor 1.0 T-GDI
Tiež ma to zaujalo, že to u mňa líže hranice, ak by tu bol niekto kto sa do toho vyzná, rád by som počul na to názor.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
66 000km; 5,5l/100km
66 000km; 5,5l/100km
Re: motor 1.0 T-GDI
tak pro zajímavost g3le protokol ode mě. První TK, najeto řádově 50kkm. i30PDE.
- Přílohy
-
- 20251020_143908.jpg (231.06 KiB) Zobrazeno 112 x
Re: motor 1.0 T-GDI
K tomu CO otázka jen pro jistotu : když jste byli na emisích tak byl katalyzátor zcela zahřátý tzn. nad 400°C ?
Já zcela zahřátý motor (podle vody) když čekám na emise nechávám běžet a občas slyším saharu jak se spustila. Naměřené emise jak na volnoběh tak v provozních otáčkách mám "0.00", ale je to 1.4 tgdi.
Já zcela zahřátý motor (podle vody) když čekám na emise nechávám běžet a občas slyším saharu jak se spustila. Naměřené emise jak na volnoběh tak v provozních otáčkách mám "0.00", ale je to 1.4 tgdi.
Re: motor 1.0 T-GDI
Vidím to ako najpravdepodobnejšiu príčinu... technikovi to prešlo (aj keď LTT), tak to nechal. Inak by katalyzátor zohrial a meral znovu.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.