praveze nie.. bolo cca 7 stupnov a po 25km bolo auto pekne prehriate. Bohuzial na emisiach turovali asi 20minut diesloveho superba aby presiel (njn kamaradsafty) a spolu s ostatnymi predomnou to trvalo cca 35 minut, takze auto zrejme trochu ochladlo. Dan za to, ze TK a emisie uz mame na jesen. Nabuduce pojdem inam prave tak, ze tam rovno vletim 100km/h bez zastavenia103kw píše: 20 říj 2025, 17:17 K tomu CO otázka jen pro jistotu : když jste byli na emisích tak byl katalyzátor zcela zahřátý tzn. nad 400°C ?
Já zcela zahřátý motor (podle vody) když čekám na emise nechávám běžet a občas slyším saharu jak se spustila. Naměřené emise jak na volnoběh tak v provozních otáčkách mám "0.00", ale je to 1.4 tgdi.
motor 1.0 T-GDI
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8590
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1.0 T-GDI
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: motor 1.0 T-GDI
Richard555 píše: 19 pro 2017, 13:48 No tak tam bude v obou okruzích nějaká regulace, právě to oddělené chlazení hlavy a výfuku vodou by mělo spíš urychlit ohřívání motoru a ne ho zpomalit či zkomplikovat..... prostě něco není dobře a dle mého názoru všechny ty komplikovaná řešení vůbec nepřispívají spolehlivé funkci.....
i30 CW - 1,4 cvvt 80 kW 2011 facelift 1. gen
Re: motor 1.0 T-GDI
Ráno boli u nás len 3 stupne, ale s autom som sa šiel previesť a spravil som 35km. Zas neviem povedať kedy emisie robili, keď som prišiel tak cca 10min. trvalo kým si auto zobrali a potom som auto už nevidel, najprv robia emisnú a potom stk a trvalo to cca hodinu.
KIA CEED III(CD) Spin; 1.0T-GDI Smartstream 74kW
66 000km; 5,5l/100km
66 000km; 5,5l/100km