svagrina teraz pri 150 000km u 2003 Fabie HTP, ktoru sme mali doma a posunuli jej podpalila ventily. Oprava s novym katalyzatorom a rozvodmi 20 000kc. Inak to auto jazdi uplne v pohode a bola to popri vyfuku a dvoch sadach brzd jedina oprava. To auto bolo na Grossglockneru (napriklad) a posledne 3 roky jazdi v rezime mamataxi.
A to je T-GDI oproti HTPcku uplne niekde inde, vykonovo aj akusticky. Ano, dat ho napriklad do Tucsona so startovacou hmotnostou 1,5t asi nebude dobry napad. V Bayone, i30 ideal. V Kone - preco nie, ak sluzi pre jedneho/dvoch pasazierov. Proste plati tradicne - auto a jeho motorizaciu si vyberam podla toho co potrebujem jazdit. Je mnozstvo litrovych Tgdi ktore maju pohodovo cez 150 000km a funguju krasne, holt len netreba zabudat ze to je priamovstrek a take to kilometrove poskakovanie mu ublizi viac nez tomu HTP. Toz ale taka je doba. Technika sa zbytocne komplikuje
inak ako som pisal vyssie, pozitivne ma prekvapila chut zrychlovat pri 150km/h.. Do cca 175km/h som citil ze to ma a chce. Nad 185km/h uz slo len o to zistit, kde sa zastavi rucicka rychlomeru
PS: nie som Turek a skutocne som to testoval na nemeckej dialnici, konkretne Muhldorf (Bavorsko) a okolie
